Wat heb je zoal gedaan vandaag?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Rat » zo jul 27, 2008 7:12 pm

Hertog Jan schreef:
berend botje schreef:Stumper is meer een stopwoord hier niks van scheldwoord oid hoor :wink:
Okay communicatieprobleempje opgelost :-/

En vandaag 14 uur gewerkt :shock:

Groeten, Hertog Jan
Das een lange dag stum.... :roll:
Ik heb de heledag met de tokus in de zon gezeten en net geBBQt

Heb jij al gauw vakantie :?:
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast

Hertog Jan
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door Hertog Jan » zo jul 27, 2008 7:45 pm

Vakantie ? Ja in 2009 weer :wink:

Groeten, Hertog Jan

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Rat » zo jul 27, 2008 7:51 pm

Hertog Jan schreef:Vakantie ? Ja in 2009 weer :wink:

Groeten, Hertog Jan
ow ships dat gaat nog even duren :cry:

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Rat » zo jul 27, 2008 11:42 pm

vanmorgen iets uitgeslapen ,nog wat dingen op de motor gemaakt,eten enzo,naar het dorp gefietst met vrienden ,ja ook BB heeft vrienden:? kermis en naar een roadtour van de plaatselijke radiozender geweest ,bier drinken,redelijk lang aan de BBQ gezeten ,bier gedronken,mijn kop kaal geschoren bier drinken,dit gepost,bier drinken ,slapen .

BB

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » ma jul 28, 2008 9:16 am

Van het weekend helemaal geen motor gereden. Lekker weer, droog, en ik heb ze toch gewoon laten staan. Wel naar de DanceParade, de bioscoop en natuurlijk naar het strand geweest. Al met al een lekker begin van de vakantie.
Radt, Ratter, Ratst.

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » ma jul 28, 2008 7:43 pm

blok van de andere magna opengetrokken om de pick-ups te vervangen (en weer terug te zetten want was de oorzaak van het probleem niet) en een carbpakking die was gaan lekken.. en nog wat aan een diversion gedaan.
Lekker hoor met dit weer.. biertje, ijsje, olie en benzinedampen.. kortom.. vakantie :) Zou er zo aan kunnen wennen :lol:

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door 2strokerob » wo jul 30, 2008 6:23 pm

Vandaag een beetje de vakantietroep opgeruimd en weer boodschappen gedaan.Ook de vaatwasser weer gemaakt...was in de vakantie verrot gegaan bij de thuisblijvende pubers.
Anyway heerlijke vakantie gehad, zo'n 3000 km's gereden. Esters Savage en mijn Ratscot hebben het goed gedaan. De Ratscot heeft veel aandacht gehad zijn ze in Frankrijk toch niet echt gewend lijkt wel door het vele gefotografeer 8) ...op de motorcampings ook veel leuke reacties gehad. We zijn er op 2 geweest :Moto Touche/ Route 99 net buiten Clermont Ferrant en Camping Moto bij Crest.
We wilden eigenlijk ook nog Rendezvous Lunas bezoeken maar we waren door de eigenaar van Moto Touche uitgenodigd om tot een zaterdag te blijven voor een rondrit met 30 trikes met erna BBQ en band. :-/ Dus werd een beetje tijd tekort en ertussen ook nog 3 dagen vrienden bezocht op een familiecamping :-* in de Ardeche. Er heet daar zo'n 38 graden..zelfs in T shirt en boven de 80 km/u niet te doen .
Op de motorcampings toch ook vragen gehad over ratbikes en Rataplan, dus volgende keer maar eens kaartjes maken en meenemen voor een beetje PR. Er waren ook wel wat die al bekend waren met Rataplan/DHR..zoals wat Kleppenjagers...goed voor gezelligheid in elk geval :wink:
Over een paar weekjes weer terug naar La France maar dan met het koekblik en mijn kleine draakje :-** ...maar eerst mogen weer werken :|
MZlllls,Rob.
Fuel is what I burn!

criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door criticz » do jul 31, 2008 8:27 am

klinkt goed, Rob!
was in de vakantie verrot gegaan bij de thuisblijvende pubers
:twisted:
en hebben ze toen zelf de afwas gedaan of hebben ze alles op het aanrecht laten staan?
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door 2strokerob » do jul 31, 2008 11:03 am

De afspraak geld bij ons: op de dag van terugkomst moet alles schoon zijn...dus wat daarvoor gebeurd willen we maar niet weten :roll: 8) ...
Vandaag weer gewerkt...bah lekker plakkerig allemaal met die temperaturen..blijf voorlopig maar ff in de werkplaats ..lekker koel met de airco :twisted:
MZllls,Rob.
Fuel is what I burn!

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » do jul 31, 2008 1:36 pm

JPi schreef:blok van de andere magna opengetrokken om de pick-ups te vervangen (en weer terug te zetten want was de oorzaak van het probleem niet) en een carbpakking die was gaan lekken.. en nog wat aan een diversion gedaan.
Lekker hoor met dit weer.. biertje, ijsje, olie en benzinedampen.. kortom.. vakantie :) Zou er zo aan kunnen wennen :lol:
Maarrrr... dankzij Swamp (...), én een droom(!), de vermoedelijke oorzaak EINDELIJK (na een jaar of 5 ge-emmer..)gevonden: weer dat verdomde electronische, door de bobines gestuurde, relais van de brandstofpomp.
Sierra-relais erop gezet, e.e.a. anders geschakeld, druk op de knop en lopen zonder gestotter, ontstekingsuitval en andere onverklaarbare verschijnselen :) Oeff.. wat loopt dat blok strak en hard met zo'n afgestelde dynokit erop :twisted:

Hertog Jan
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door Hertog Jan » vr aug 01, 2008 3:50 am

Gister bij de Louis in Essen (D) een nieuwe butmuts gekocht.
Schuberth R1 Grey Spider.

Groeten, Hertog Jan

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door redman » vr aug 01, 2008 7:01 pm

De hele week geschilderd,behangen en zo.....
Amper gereden,maar dat ga ik aankomende week inhalen.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door elvis » vr aug 01, 2008 10:24 pm

vakantie
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Contacteer:

Bericht door Goos » vr aug 01, 2008 10:33 pm

elvis schreef:vakantie
Ik ook! al heel de week! Maar nu is het klussen ff genoeg en ben ik er ff vantussen.
Als iemand zich afvraagt waarom ik de aankomende anderhalve week niet op berichtjes reageer...

@Kaiman: Ik heb trouwens twee hele mooie legergroene voorpootjes opgehaald!
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

nachtmerrie
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door nachtmerrie » vr aug 01, 2008 10:58 pm

Een dag telaat, maar goed !
Gisteren weer 240 km gemotord op m´n Shadow. Het was zo warm dat ik uiteindelijk m´n beschermende motorjas maar uit heb gedaan en in m´n hempje rustig verder ben gereden over de dijkjes richting Rotterdam. 8)

Ben alvast aan het uitkijken naar een andere 2e /3e enz. hands motor (ik denk aan een naked bike) voor volgend jaar dus gisteren wat motorshops afgetourd om een idee te krijgen. (Nee ik koop niet in een motorshop, prijzen liggen veel hoger dan bij particulier) :?
Heb wel effe een proefrit gemaakt op een Ducatie Monster maar die schakelde voor mij veel te stug. :|

Heb in de 3 maanden dat ik nu m'n Shadow VT500 rij al meer dan 3000 mijl (4800 km) erop zitten. Heb het idee dat ik nu toch wel toe ben aan een beetje meer power. :)

Nou ja, ik zie wel, tijd genoeg. En ik moet mijn eigen trouwe Shadow ook nog te koop zetten dus... :roll:
Nightmare at the darkside off the moon

Gesloten