naamswijziging
Moderators: Goos, Teevee, Woody
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
naamswijziging
Beste mede forum gebruikers,
Met ingang van vandaag heb ik mijn naam veranderd.mede door dat ik al een poos met Baca mee rij had ik al snel de naam Rat en dat is niet veranderd ,ik heb er geen problemen mee en vond het eigenlijk wel leuk,ook omdat ik met mijn werk ook altijd in het riool bezig ben als riool ontstopper past het geheel wel,beter dan Berend Botje.
dus Berend Botje is nou Rat
Bedankt ; Rat
Met ingang van vandaag heb ik mijn naam veranderd.mede door dat ik al een poos met Baca mee rij had ik al snel de naam Rat en dat is niet veranderd ,ik heb er geen problemen mee en vond het eigenlijk wel leuk,ook omdat ik met mijn werk ook altijd in het riool bezig ben als riool ontstopper past het geheel wel,beter dan Berend Botje.
Bedankt ; Rat
Laatst gewijzigd door Rat op ma feb 16, 2009 10:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
-
- Bezoek Rat
Re: naamswijziging
Nou, wordt wel ingewikkeld. We hebben al een rADt en nog meerdere Ratten met iets ervoor of erachter.Rat schreef:Met ingang van vandaag heb ik mijn naam veranderd. ook omdat ik met mijn werk ook altijd in het riool bezig ben als riool ontstopper past het geheel wel,beter dan Berend Botje.
Het was BB (BerendBotje)... dus RR voor RioolRat had ik wel toepasselijk gevonden.
Nightmare at the darkside off the moon
-
- Bezoek Rat
hear hearder obergefreiter schreef:joh, wat maakt het nou uit hoe ie genoemd wenst te worden , luisteren doet ie toch niet
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Kwestie van een mailtje sturen naar de webmaster. Tenminste, dan kun je je nickname laten veranderen, dat wil nog niet zeggen dat mensen je dan ook zo noemen...profiteur schreef:Naam veranderen?Sinds wanneer kun je zelf kiezen hoe we je noemen?
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Dat laatste is wat ik bedoel.WIJ zullen wel beslissen hoe we iemand noemenTeevee schreef:Kwestie van een mailtje sturen naar de webmaster. Tenminste, dan kun je je nickname laten veranderen, dat wil nog niet zeggen dat mensen je dan ook zo noemen...profiteur schreef:Naam veranderen?Sinds wanneer kun je zelf kiezen hoe we je noemen?
moe nie lekker zijn, maar wel veel.