Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Gisteren bij een tankbeurt langs de A1 op weg naar Twente ontdekt dat het span niet wilde starten en dat de controlelampjes zeer zwak brandden.
Na de motor aangeduwd te hebben m'n weg vervolgd, tot ineens de km.teller het niet meer deed en een opmerkzame automobilist begon te wijzen naar m'n voorwiel : Km.kabel losgeraakt en die sleepte over de A1.
Bij moeders in de garage vannacht de accu opgeladen en vanmiddag maar zonder licht aan weer naar huis gereden.
Thuisgekomen ontdekt dat de stekker vanaf de dynamo doorgefikt was (zie ook topic daaromtrent).
Never a dull moment with a Hephalump......
Na de motor aangeduwd te hebben m'n weg vervolgd, tot ineens de km.teller het niet meer deed en een opmerkzame automobilist begon te wijzen naar m'n voorwiel : Km.kabel losgeraakt en die sleepte over de A1.
Bij moeders in de garage vannacht de accu opgeladen en vanmiddag maar zonder licht aan weer naar huis gereden.
Thuisgekomen ontdekt dat de stekker vanaf de dynamo doorgefikt was (zie ook topic daaromtrent).
Never a dull moment with a Hephalump......
Olive is the New Black
-
- Rataplan Rat
POEFF.... en een enorme rookwolk kwam onder Jpi's reet vandaan ...JPi schreef:huh? tis toch geen honda? Die doen dat..(op een dynobank ofzooo..) yamaha's toch niet

'k Dacht eerst nog"Zo, die heeft vast wat verkeerds gegeten"

d.
(die zich ook nog een CX herinnerd waarbij de rook onder het zadel uitkwam)
Olive is the New Black
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
cool!!! heb ik ook nog ooit gedaan:

dit is nog uit de tijd dat ik Captain Krimson of Starship Frunobulax was, en toen ik nog een actieve tondeuse had...
groetjes van een nu ietwat harigere en minder magere Krimson

dit is nog uit de tijd dat ik Captain Krimson of Starship Frunobulax was, en toen ik nog een actieve tondeuse had...
groetjes van een nu ietwat harigere en minder magere Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
- Bezoek Rat
mwah , aangezien er tussen jouw wijze raad ontbreekt dat ze ook niet tegen de wind in moet spugen zal het eerder critz brulee worden dan cremeJPi schreef:Onthoud: "van je af.. van je af"![]()
En: "beter hard geblazen dan de mond verbrand"
Daarnaast: "beter 10 vogels in de lucht dan 1 geflambeerd in de hand"
Niet te vergeten: zorg dat jezelf feuerfrei blijft
Eindelijk.. homemade crême brulee op de DHR voortaan

camperproleet
ja, dat was dus wel een beetje jammer, degene die het zou opnemen heeft het wel opgenomen maar niet opgeslagen.... niet getreurd, ga de komende tijd goed oefenen dus dat filmpje komt er welFilmpje ????
en anders maken jullie maar een crème de la crème brulée filmpje op de DHR

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -