Hahaha, geweldig!Goos schreef:
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Helemaal!Dyrck schreef:Je hebt het licht gezien?Captain Krimson schreef:Achterlicht van Diva laten repareren. Daarvoor was ik bij de schepper himself: Tjeerd. Heb natuurlijk de enige regendag gekozen, incl. een aantal files..... Maar het was vandaag de rit wel waard.
Krimmy
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
Neu,veel pensionado's ed.Maar ze brouwen lekker bier daaro.
En het was ook al weer 25 jaar geleden dat we voor het laatst met z'n tweeën op vakantie waren geweest.Ook op Texel trouwens.
Ook paracentrum texel bestond nog waar ik ooit in een onbezonnen bui m'n A brevet parachutespringen heb gehaald.En is nog net zo duur.....
En een Ratbike gezien bij Den Helder.Legergroene Yamaha oud model xs
of suuz gs model.Kon ivm ander verkeer geen foto maken.
En zag onderweg nog een ouwe Honda cb in matzwart bij Zwolle in de buurt.
Zijn via afsluitdijk teruggereden omdat we een wielrenframe in Groningen op moesten halen voor zoonlief.
Ik ben tegenwoordig monteur van wielrenfietsen
Gr Redman
En het was ook al weer 25 jaar geleden dat we voor het laatst met z'n tweeën op vakantie waren geweest.Ook op Texel trouwens.
Ook paracentrum texel bestond nog waar ik ooit in een onbezonnen bui m'n A brevet parachutespringen heb gehaald.En is nog net zo duur.....
En een Ratbike gezien bij Den Helder.Legergroene Yamaha oud model xs
of suuz gs model.Kon ivm ander verkeer geen foto maken.
En zag onderweg nog een ouwe Honda cb in matzwart bij Zwolle in de buurt.
Zijn via afsluitdijk teruggereden omdat we een wielrenframe in Groningen op moesten halen voor zoonlief.
Ik ben tegenwoordig monteur van wielrenfietsen

Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
'k Heb vandaag de XSloper opgehaald bij Arie-Pieter.
Jullie moeten allen de groeten van 'm hebben.'k Heb 'm nog gevraagd of ons interview in het juni nummer kan komen (net voor de DHR) en dat zou ie proberen.
Thuisgekomen hebben we eerst geprobeerd met een 150A. starthulp of het blok vast zat. Dat was gelukkig niet het geval.
Toen geprobeerd of ie mischien wilde lopen op remmenreiniger en na een aantal voorzichtige plofjes braakte het blok een enorme wolk roet uit en kwam voor het eerst in 6 jaar tot leven !
Na een paar seconden was het echter weer over met de pret, maar het blok draait dus nog rond.
Daarna ben ik vanmiddag gaan strippen en zo staat ie d'r nu bij.

In de komende weken wordt de rest ontmanteld.
Dan wil ik toch eens kijken of het niet mogelijk is om die versnellingsbak te reviseren en dan het XSloopblok in Hephalump te transplanteren.
'k Heb ook al zitten denken om het oude kenteken weer op te vragen en dan mischien het frame ook te transplanteren, dit frame is namelijk geheel roestvrij en nog helemaal gaaf (en dat kun je van Hephalump niet zeggen).
Affijn 'k heb komende tijd wat te doen.....
Jullie moeten allen de groeten van 'm hebben.'k Heb 'm nog gevraagd of ons interview in het juni nummer kan komen (net voor de DHR) en dat zou ie proberen.
Thuisgekomen hebben we eerst geprobeerd met een 150A. starthulp of het blok vast zat. Dat was gelukkig niet het geval.
Toen geprobeerd of ie mischien wilde lopen op remmenreiniger en na een aantal voorzichtige plofjes braakte het blok een enorme wolk roet uit en kwam voor het eerst in 6 jaar tot leven !
Na een paar seconden was het echter weer over met de pret, maar het blok draait dus nog rond.
Daarna ben ik vanmiddag gaan strippen en zo staat ie d'r nu bij.

In de komende weken wordt de rest ontmanteld.
Dan wil ik toch eens kijken of het niet mogelijk is om die versnellingsbak te reviseren en dan het XSloopblok in Hephalump te transplanteren.
'k Heb ook al zitten denken om het oude kenteken weer op te vragen en dan mischien het frame ook te transplanteren, dit frame is namelijk geheel roestvrij en nog helemaal gaaf (en dat kun je van Hephalump niet zeggen).
Affijn 'k heb komende tijd wat te doen.....

Olive is the New Black