Alls wat nergens iets mee te maken heeft
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
Redpigeon
- Bezoek Rat

Bericht
door Redpigeon » zo mar 22, 2009 9:34 pm
Voor het eerst zelf gereden met het span,
nog niet zo heel hard hoor

-
Captain Krimson
- Bezoek Rat

-
Contacteer:
Bericht
door Captain Krimson » zo mar 22, 2009 9:36 pm
2strokerob schreef:Vandaag met Ester weer eens een stuk gereden..NTV weigerde

dus weer op de vertrouwde Genosse Fritz..lekker langs de IJssel en Maas vanaf Nieuwerkerk tot aan Hoek van Holland..gegeven moment was de zon wel weg en daar aan zee was het toch behoorlijk fris maar de lekkerbek van vishandel Ockenburg maakte weer alles goed
Terugweg maar gewoon over de snelweg en teruggekomen zag ik dat het mengsmeringstankje bijna leeg was

..gauw bijgevuld maar.
MZlllss,Rob.
kun je niet beter gewoon mengsmering tanken? volgens mij is het bij mij met Kurt bij mij ook fout gegaan omdat hij niet genoeg bijmengde.....
groetjes Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
nachtmerrie
- Bezoek Rat

Bericht
door nachtmerrie » zo mar 22, 2009 11:41 pm
Het zit mij vandaag ook nie echt mee.
Moet van Kaiman stoppen voor rood verkeerslicht omdat daar zone flitser staat en da's zonde van 't geld.

zegt ie.
Aangekomen bij onze favoriete Griek zegt Kaiman "parkeer ´m hier maar op de priveparking, staat ie niemand in de weg."
Komen we terug van de Griek, DIKKE PRENT van de parkeerwachter van de gemeente. Weer 60 euri, en vorige week al een van 40 euri
Nee, nie van de pliesie. Die doen zoiets nie
Ja, zo creeeren ze wel kredietcrisis in huize Nachtmerrie.

Nightmare at the darkside off the moon
-
Rat
- Bezoek Rat

-
Contacteer:
Bericht
door Rat » zo mar 22, 2009 11:57 pm
shit das zonde kan je een heleboel benzine voor kopen ,zo had ik laatst in één maand €195 aan bekeuringen ,fout parkeren,en telefoneren zonder blauwe toetje

en dat gaat zo vaak. als je alles bij elkaar zou doen in een potje had je een leuk bedragje bij elkaar kunnen sparen,soms ben je net 3 minuten telaat en hup een bon,het lijkt wel of ze staan wachten op een hoekje die kanslozen
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
-
mania
- Bezoek Rat

Bericht
door mania » ma mar 23, 2009 8:19 am
ik had alleen al in de maand december 230,-euro aan bekeuring,
ik probeer er nu op te lettendat ik niks overtreed. Want het is echt zonde van het geld
't zal allemaal wel.........
-
2strokerob
- Rataplan Rat

Bericht
door 2strokerob » ma mar 23, 2009 8:19 am
kun je niet beter gewoon mengsmering tanken? volgens mij is het bij mij met Kurt bij mij ook fout gegaan omdat hij niet genoeg bijmengde.....
groetjes Captain Krimson[/quote]
Vind het losse tankje toch makkelijker maar wel niveau blijven checken

...Gister toch zo'n 100km gereden dus ja dan gaat het wel wat harder..met de mengsmering dan
MZllss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
stitch
- Bezoek Rat

-
Contacteer:
Bericht
door stitch » ma mar 23, 2009 8:38 am
Dit weekend 2-1 stuk plus een uitlaat gefabriceerd voor een virago 750.
Had nog wat afval RVS pijp liggen 3mm dik, dus wat slijpen, lassen, passen slijpen , lassen en wala een redelijk beschaafd geluidje .
Heb dus nu ook een behoorlijk gezond kleurtje.
greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
-
fasteddie
- Bezoek Rat

Bericht
door fasteddie » ma mar 23, 2009 10:54 pm
Vanmiddag heb ik hardgelopen. Natuurlijk ging het net regenen toen ik naar buiten stapte en toen ik bijna weer thuis was kreeg ik nog een hagelbui op m'n dak. Bah. Ik had echt kouwe handen, kon nog maar net de deur open maken, gelukkig zatik net op tijd op de wc. Daarna maar gelijk onder de douche gesprongen. Ik was heel zielig....
-
nachtmerrie
- Bezoek Rat

Bericht
door nachtmerrie » di mar 24, 2009 12:22 am
fasteddie schreef:Vanmiddag heb ik hardgelopen. Natuurlijk ging het net regenen toen ik naar buiten stapte en toen ik bijna weer thuis was kreeg ik nog een hagelbui op m'n dak. Bah. Ik had echt kouwe handen, kon nog maar net de deur open maken, gelukkig zatik net op tijd op de wc. Daarna maar gelijk onder de douche gesprongen. Ik was heel zielig....
Ja hoor Eline, ik leef helemaal met je mee.

Nightmare at the darkside off the moon
-
fasteddie
- Bezoek Rat

Bericht
door fasteddie » di mar 24, 2009 1:18 am
nachtmerrie schreef:fasteddie schreef:Vanmiddag heb ik hardgelopen. Natuurlijk ging het net regenen toen ik naar buiten stapte en toen ik bijna weer thuis was kreeg ik nog een hagelbui op m'n dak. Bah. Ik had echt kouwe handen, kon nog maar net de deur open maken, gelukkig zatik net op tijd op de wc. Daarna maar gelijk onder de douche gesprongen. Ik was heel zielig....
Ja hoor Eline, ik leef helemaal met je mee.

ja dat dacht ik al

-
rattekotz
- Bezoek Rat

-
Contacteer:
Bericht
door rattekotz » di mar 24, 2009 10:51 am
van het weekend een nieuwe ouwe bike gekocht(honda cx), ga ik maandag voor het eerst naar mn werk, sta ik halverwege al aan de kant vd weg met een vastgelopen achterrem gdvmme.
kt ratbikes ook altijd,had ik maar geld voor een goeie motor
RAT'S GET FAT,WHILE GOOD MAN DIE
-
Dyrck
- Rataplan Rat

Bericht
door Dyrck » di mar 24, 2009 12:05 pm
rattekotz schreef:van het weekend een nieuwe ouwe bike gekocht(honda cx), ga ik maandag voor het eerst naar mn werk, sta ik halverwege al aan de kant vd weg met een vastgelopen achterrem gdvmme.
Voordeel van een CX-rem is wel dat je 'm heel makkelijk demonteerd en weer soepl lopend krijgt.
Dat ie blijft hangen komt 9 van de 10 keer doordat de as die door de trommel loopt vuil is.
Olive is the New Black
-
2strokerob
- Rataplan Rat

Bericht
door 2strokerob » di mar 24, 2009 12:19 pm
Denk dat het verstandig is als je een andere motor koopt dat je de boel eerst eens goed naloopt voor je gaat rijden..
Remmen,oliepeil,koude start enz. scheelt een hoop ergernis.
Mijn laatstse aanwinst wil ook niet goed starten dus heeft minimaal nieuwe bougies nodig..
MZlllss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
Woody
- Bestuur Rat

Bericht
door Woody » di mar 24, 2009 1:25 pm
rattekotz schreef:van het weekend een nieuwe ouwe bike gekocht(honda cx), ga ik maandag voor het eerst naar mn werk, sta ik halverwege al aan de kant vd weg met een vastgelopen achterrem gdvmme.
De CX is een goede motor, alleen was de vorige eigenaar kennelijk te lui om de achterrem even schoon te maken, dan maar verkopen....daarom is het handig als je veel zelf kunt.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
JPi
- Bezoek Rat

Bericht
door JPi » di mar 24, 2009 1:35 pm
naar de sloop geweest om pijp en bochten te zoeken voor QS' uitlaat. Want dat gaat niet meevallen...