Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
Dan ben je niet de enige.mania schreef:ik mn eigen vandaag een beetje geergerd aan die mooi weer rijders![]()
je ziet ze het hele jaar bijna niet, en als de zon schijnt dan denken ze dat hun de baas zijn op de weg. sukkels
links en rechts inhalen
Vanmiddag op de ringbaan zuid in Tilburg, twee keer twee banen, je mag er 70. Iedereen rijdt dat ook maar tis wel knap druk.
Komt er op eens een HD rijder bij me achterop plakken om even later zijn weg slalommend te vervolgen met 80 per uur of zo tussen de auto's door.
Als we ons toch aan andere verkeersdeelnemers ergeren, ik stond gisteren voor het stoplicht in Helmond, maakt m'n motor ineens een klein sprongetje vooruit.

Ik kijk eerst nog naar mijn koppelingshendel, niks mis mee natuurlijk, motor loopt ook nog gewoon stationair.
Kijk dan in m'n spiegels...

Even de "schade" bekeken, ik heb een miniem krasje op m'n plastic spatbord/nummerplaathouder, hij heeft een vouwtje in z'n nummerplaat.
Ik vond het allemaal wel best, hij heeft me toch z'n gegevens gegeven, voor het geval dat.
Ik geloof dat hij behoorlijk geschrokken was.

Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
vandaag de tank van mn motor er af gehaald (zat allemaal toest in)
ik had nog een poederblusser liggen waar 11 liter in gaat dus dat wordt nu mn tank..
schijnt dat daar een coating in zit dus heb hem door het midden geslepen om die er uit te halen.
gelukkig heeft mijn zwager de mogelijkheid om te kunnen lassen zoals het hoort dus kan dit best geslaagd kunnen aflopen!
straks nog de aansluiting erop laten lassen naar de reserve tank en iets wat op een tankdop lijkt
om de ellektronica af te dekken heb ik een oude autoband gehaald om daar het loopvlak te gebruiken om de bobines en shit af te dekken.
foto's volgen in show you're bike
ik had nog een poederblusser liggen waar 11 liter in gaat dus dat wordt nu mn tank..
schijnt dat daar een coating in zit dus heb hem door het midden geslepen om die er uit te halen.
gelukkig heeft mijn zwager de mogelijkheid om te kunnen lassen zoals het hoort dus kan dit best geslaagd kunnen aflopen!
straks nog de aansluiting erop laten lassen naar de reserve tank en iets wat op een tankdop lijkt
om de ellektronica af te dekken heb ik een oude autoband gehaald om daar het loopvlak te gebruiken om de bobines en shit af te dekken.
foto's volgen in show you're bike
boodschappen gedaan
in de tuin gezeten
veer op hordeur geschroefd
duiven die ruzie hadden tot de orde geroepen
hagelslag gesnoept
ge-internet
nu nog luxaflexjes op maat knippen
ik kan niet stil zitten, maar dat zal duidelijk zijn.
straks staat nog 16 km hardlopen op de planning
morgen maar eens een klein motorritje maken, 1e ritje van dit jaar, ja ben een echte mooi-weer-zondagsrijde
in de tuin gezeten
veer op hordeur geschroefd
duiven die ruzie hadden tot de orde geroepen
hagelslag gesnoept
ge-internet
nu nog luxaflexjes op maat knippen
ik kan niet stil zitten, maar dat zal duidelijk zijn.
straks staat nog 16 km hardlopen op de planning
morgen maar eens een klein motorritje maken, 1e ritje van dit jaar, ja ben een echte mooi-weer-zondagsrijde

-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ben vandaag ook weggeweest op de motor. Na eerst een hele ochtend langs de lijn te hebben gestaan.mania schreef:ik mn eigen vandaag een beetje geergerd aan die mooi weer rijders![]()
je ziet ze het hele jaar bijna niet, en als de zon schijnt dan denken ze dat hun de baas zijn op de weg. sukkels
links en rechts inhalen
Inderdaad ontzettend veel motorrijders op de weg. Ik ben gestopt met zwaaien. Van de winter zag ik ze immers ook niet.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
hele dag gewerkt, zat om kwart over 5 vanochtend al in de auto,
op weg naar Wijchen om daar de boel op te starten,
en vervolgens naar mijn eigen werkplek te Duiven
18.15 uur stapte ik in de auto op weg naar huis
en gisteravond had ik ook nog een verjaardagje van mijn duivenmaat Frans,
heel gezelli
en nu ben ik op
gek he
ga maar snel een biertje opentrekken