Gelukkig mag je altijd mee in het zijspan.nachtmerrie schreef:Pppffffff, nou ik lig er weer effe uit.fasteddie schreef: wel weer heel lekker om te rijden, dus weer kleine stukjes proberen en dat worden vanzelf langere stukjes't is ook altijd wat met mij.
Vanmiddag geopereerd aan m´n hokkende duim. Mijn linkerhand zit nu in een drukverband en hangt in een mitella.
Tja, da´s een beetje lastig motorrijden.
Volgens de behandelend arts had ik anders binnen enkele weken met deze blessure toch geen motor meer kunnen rijden dus..... ik had geen keus.
Deze blessure waarschijnlijk opgelopen doordat de koppelingshendel een beetje zwaar is en dus de belasting te groot voor mijn linkerhand.
Ga nu toch even zien voor een hendel die ik goed aan kan met eventueel een hydraulisch systeem. (heb ik me laten vertellen)
Nou, is effe zien hoe snel ik weer op de motor kan.
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Radt, Ratter, Ratst.
Was maar een beetje lollig bedoeld.. is erg lastig en pijnlijk idd. Als ik met de SRX op pad geweest ben is het ook altijd raak met de li.-onderarm. Niet zozeer door de benodigde kracht maar meer door de hoek van de pols t.o.v. de hendel/stuur.nachtmerrie schreef:Hé lolbroek.JPi schreef:oh? krijg je nu voet of kniebediening??![]()
Nee, gewoon wat eerder/vaker in z´n vrij zetten (als ik toch eens van plan ben voor rood licht te wachten op groen) zodat ik mijn hand effe kan ontspannen.
Tja, anders wordt het toch de hydrauliek, wa moet da moet
Zonder gekheid: ze maken heftige en snelle 'scooters' tegenwoordig met tiptronic schakelbediening..

Laatst gewijzigd door JPi op vr apr 17, 2009 9:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Een vriendin vroeg via de mail advies om haar motor matzwart te spuiten. Er moest nog wel chroom zichtbaar blijven, maar ze wilt graag stoer zwart.
Haar in eerste instantie natuurlijk ten sterkste afgeraden om de motor matzwart te maken. Je motor wordt minder waard, onverkoopbaar, en je kan er alleen maar spijt van krijgen.
Daarna natuurlijk ook de positieve punten uitgelegd.
Haar in eerste instantie natuurlijk ten sterkste afgeraden om de motor matzwart te maken. Je motor wordt minder waard, onverkoopbaar, en je kan er alleen maar spijt van krijgen.
Daarna natuurlijk ook de positieve punten uitgelegd.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Waarschijnlijk wordt de motor eerst netjes matzwart. Dus tank, spatborden en zijpanelen los halen, schuren, en netjes spuiten.
Wat er daarna mee gebeurd, weet ik nog niet. Zij is wel een ratbiketype. Dus je hebt zomaar kans dat het een echte wordt.
De motor is nu nog rose, of mislukt rood. Ze komt op DHR, dus dan zie je wel in welke fase ze zit.
Wat er daarna mee gebeurd, weet ik nog niet. Zij is wel een ratbiketype. Dus je hebt zomaar kans dat het een echte wordt.
De motor is nu nog rose, of mislukt rood. Ze komt op DHR, dus dan zie je wel in welke fase ze zit.
Radt, Ratter, Ratst.
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
niks aan doen voor die tijd, perfect voor ratbike-buildoffrADt schreef:Waarschijnlijk wordt de motor eerst netjes matzwart. Dus tank, spatborden en zijpanelen los halen, schuren, en netjes spuiten.

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Rataplan Rat
MMM ratbike type..ben benieuwd Ad
...
Maar over ratbikes gesproken.. mijn Ratscot rijdt weer,stond een tijdje zonder voorpoten..maar nu de keerringen gedaan en nieuwe vorkolie,en als klapper voorzien van mooie MZ vorkrubbers
..vanmiddag gemonteerd en ook de balhoofdlagers gesmeerd en afgesteld.
Ben er wel achtergekomen dat de door oliedoorweekte remblokjes toch niet zo heel erg remmen ondanks de ontvetter behandeling...dus toch maar weer remblokkies bestellen.
MZllsss,Rob.

Maar over ratbikes gesproken.. mijn Ratscot rijdt weer,stond een tijdje zonder voorpoten..maar nu de keerringen gedaan en nieuwe vorkolie,en als klapper voorzien van mooie MZ vorkrubbers

Ben er wel achtergekomen dat de door oliedoorweekte remblokjes toch niet zo heel erg remmen ondanks de ontvetter behandeling...dus toch maar weer remblokkies bestellen.
MZllsss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Bezoek Rat
Hoezo spijtrADt schreef: Haar in eerste instantie natuurlijk ten sterkste afgeraden om de motor matzwart te maken. Je motor wordt minder waard, onverkoopbaar, en je kan er alleen maar spijt van krijgen.

Morgen wordt de eerste hand aan mijne SV gelegd.

En Kaiman nog véél meer

Spuitbussen, glasweefsel-tape en zwart leer ligt klaar.

Ik hoop voor die tijd klaar te zijn.magna schreef: niks aan doen voor die tijd, perfect voor ratbike-buildoff![]()

Laatst gewijzigd door nachtmerrie op za apr 18, 2009 1:29 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Nightmare at the darkside off the moon
-
- Bezoek Rat
rADt schreef:Gelukkig mag je altijd mee in het zijspan.nachtmerrie schreef: Nou, is effe zien hoe snel ik weer op de motor kan.

Dankjewel Mania, maar hoop snel weer zelf te kunnen rijden (koppelen)mania schreef:
en anders mag je wel bij mij achter op merrie![]()
Nightmare at the darkside off the moon