Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Dat is heel vervelend, kan je de auto ook niet teruggeven.... maar elluk nadeel hep z'n voordeel: weer een goede auto erbij.Captain Krimson schreef:(die de sleutel van de geleende auto is kwijtgeraakt en langzaam krankzinnig aan het worden is)
Ligt die sleutel niet ergens op het aanrecht/buro/keyboard/stoel/bureaustoel/trap/komputer/toilet/.....in de auto?

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Een stressvolle tijd! De afgelopen dagen was ik in Frankrijk met een geleende auto. Zondag ga ik er weer naartoe.
Gisteravond wilde ik de geleende auto schoonmaken en teruggeven aan de rechtmatige en zeer behulpzame eigenares. Na een uur of drie zoeken had ik de sleutel nog niet gevonden. Vanochtend besefte ik wat er gebeurt was:
Gisteren had ik een klus in Nijmegen. Voordat ik wegreed haalde ik de opladers van telefoon en GPS uit de geleende auto. Met mijn handen vol liep ik naar mijn auto. Om de auto te kunnen openmaken legde ik de sleutels van de geleende auto op het dak van mijn auto (volgt u het nog?)
Vervolgens controleerde ik het oliepeil, vulde olie bij installeerde de GPS, voerde het adres in en reed weg. De oplettende lezer heeft waarschijnlijk reeds door waar het mis ging.
Vanochtend heel vroeg werd ik wakker en ging weer piekeren over de verblijfplaats van de sleutels. Plotseling realiseerde ik me dat ik ze op het dak van de auto had laten liggen. Ik ben langs de route die ik gereden ben gaan zoeken (bij de Kasbah). Met weinig hoop dat ik de sleutels ooit nog zou vinden viel mijn oog plotseling op een briefje dat aan een boom hing:
"Nissan nats sleutel gevonden.
Als u ze terug wil dan moet je ff naar de *****weg 253 komen"
Dat heb ik uiteraard gedaan met medeneming van een flinke bos bloemen.
groetjes Captain Krimson
Gisteravond wilde ik de geleende auto schoonmaken en teruggeven aan de rechtmatige en zeer behulpzame eigenares. Na een uur of drie zoeken had ik de sleutel nog niet gevonden. Vanochtend besefte ik wat er gebeurt was:
Gisteren had ik een klus in Nijmegen. Voordat ik wegreed haalde ik de opladers van telefoon en GPS uit de geleende auto. Met mijn handen vol liep ik naar mijn auto. Om de auto te kunnen openmaken legde ik de sleutels van de geleende auto op het dak van mijn auto (volgt u het nog?)
Vervolgens controleerde ik het oliepeil, vulde olie bij installeerde de GPS, voerde het adres in en reed weg. De oplettende lezer heeft waarschijnlijk reeds door waar het mis ging.
Vanochtend heel vroeg werd ik wakker en ging weer piekeren over de verblijfplaats van de sleutels. Plotseling realiseerde ik me dat ik ze op het dak van de auto had laten liggen. Ik ben langs de route die ik gereden ben gaan zoeken (bij de Kasbah). Met weinig hoop dat ik de sleutels ooit nog zou vinden viel mijn oog plotseling op een briefje dat aan een boom hing:
"Nissan nats sleutel gevonden.
Als u ze terug wil dan moet je ff naar de *****weg 253 komen"
Dat heb ik uiteraard gedaan met medeneming van een flinke bos bloemen.
groetjes Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
Verveel me....het meest belangrijke computerprogramma voor m'n werk doet ut niet...de ietejers zijn ermee bezig zeggen ze, maar die hadden vanochtend al te maken met een kapotte koeling in de serverruimte.
Afwachten dus... over een uurtje lunchen en effe buiten in de zon zitten.

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
grappig, das ongeveer net hetzelfde als hier op schoolWoody schreef:Verveel me....het meest belangrijke computerprogramma voor m'n werk doet ut niet...de ietejers zijn ermee bezig zeggen ze, maar die hadden vanochtend al te maken met een kapotte koeling in de serverruimte.
maar ja, als je niet kan werken moeten we jammer genoeg genieten van het mooie weer

Fast and loud, punk and proud!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
heb der net men oudste in Antwerpen gedropt voor een optreden van Emelie Autumn, het leken wel allemaal Kimberley's die er rond liepen.
Als ik straks maar de juiste mee naar huis heb, wanneer ik haar ophaal is het goed.
Als ik straks maar de juiste mee naar huis heb, wanneer ik haar ophaal is het goed.
Laatst gewijzigd door angel op za apr 25, 2009 8:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Think Pink
-
- Rataplan Rat