Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
Vandaag eindelijk thuis gekomen na twee volkomen krankzinnige weken. En jullie kaartje gevonden... dankjewel, ik vind het echt onzettend lief van jullie!!!!!
Nadat de crematie geregeld was, bleek er nog veel en veel meer aan de hand te zijn, waar m'n broer en ik helemaal geen weet van hadden. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nogal heen en weer gegooid word tussen verdriet, boosheid en zelfs - hoe lullig dat ook klinkt, maar ik ga het niet mooier maken dan het is - iets van opluchting. Ja, dat gaat idd wel een stevige paar maandjes aan verwerking kosten, denk ik.
Anyway, ik ben godsonmogelijk blij dat Geert er de 2e week grotendeels bij was, dat ik nu eindelijk weer thuis ben in m'n eigen vertrouwde normale huisje, met m'n kindjes, m'n hondje, m'n kat en allemaal vertrouwde normale dingetjes en dat ik deze emotionele achtbaan voorlopig even tot rust kan komen.
Zo.
En serieus, dankjulliewel voor alle berichten en het kaartje, is echt heel lief.
Nadat de crematie geregeld was, bleek er nog veel en veel meer aan de hand te zijn, waar m'n broer en ik helemaal geen weet van hadden. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nogal heen en weer gegooid word tussen verdriet, boosheid en zelfs - hoe lullig dat ook klinkt, maar ik ga het niet mooier maken dan het is - iets van opluchting. Ja, dat gaat idd wel een stevige paar maandjes aan verwerking kosten, denk ik.
Anyway, ik ben godsonmogelijk blij dat Geert er de 2e week grotendeels bij was, dat ik nu eindelijk weer thuis ben in m'n eigen vertrouwde normale huisje, met m'n kindjes, m'n hondje, m'n kat en allemaal vertrouwde normale dingetjes en dat ik deze emotionele achtbaan voorlopig even tot rust kan komen.
Zo.
En serieus, dankjulliewel voor alle berichten en het kaartje, is echt heel lief.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Graag gedaan en nogmaals veel sterkte toegewenst met de verwerking.criticz schreef:Vandaag eindelijk thuis gekomen na twee volkomen krankzinnige weken. En jullie kaartje gevonden... dankjewel, ik vind het echt onzettend lief van jullie!!!!!
Zo.
Ik twijfel, had ik nou wel of niet de naam er goed op gezet?

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Bezoek Rat