De afgelopen week was het hier ook lekker weer. Alleen vandaag is het een beetje somber.geronimo schreef:Vandaag weer begonnen met werken, naa een weekje vakantie in Turkije.
(het was daar toch echt wel veel lekerder weer)
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Op Texel is het wel wat regenachtig, maar dat mag de pret niet drukken.
Gisteren heb ik samen met mijn zoontje (7) voor het eerst op een indoor kartbaan geraced.
Na een voorzichting verkenningsrondje had ie ineens door waar het gas op dat ding zat.
't koste papa daarna nog behoorlijk veel moeite om 'The Kid' bij te houden.
(Of dat lag aan de 50 kg. verschil of het verschil in talent laat ik maar in het midden
)
Gisteren heb ik samen met mijn zoontje (7) voor het eerst op een indoor kartbaan geraced.
Na een voorzichting verkenningsrondje had ie ineens door waar het gas op dat ding zat.

't koste papa daarna nog behoorlijk veel moeite om 'The Kid' bij te houden.
(Of dat lag aan de 50 kg. verschil of het verschil in talent laat ik maar in het midden

Olive is the New Black
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
De afgelopen dagen mijn woonkamer veranderd in een bouwput...
Kelder uitgraven is toch lastig als de vloer opeens inzakt en je tegen de onderkant van de tegels aan zit te kijken...zeker als je weet dat bovenop die tegels je zithoek staat
Kelder is nu iig leeg. Een gat van 2.60x2.10 en 2 meter diep in het midden van de woonkamer is toch iets lastiger dan ik dacht
Kelder uitgraven is toch lastig als de vloer opeens inzakt en je tegen de onderkant van de tegels aan zit te kijken...zeker als je weet dat bovenop die tegels je zithoek staat

Kelder is nu iig leeg. Een gat van 2.60x2.10 en 2 meter diep in het midden van de woonkamer is toch iets lastiger dan ik dacht

There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Als het de startmotor van Swamp is wel, kost nieuw iets van 2-3 tientjes geloof ik.der obergefreiter schreef:ok, ding nog reparabel?JPi schreef:startmotor uit elkaar getrokken en gescheurde en verbrandde grondplaat ontdekt.. icm veel olietroep in het rotorhuis. Dat verklaard het beroerde starten wel van de laatste weken geloof ik..
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Bezoek Rat
men nonkel geholpen met het verbouwen van zen h-d, een road king van 99 of zo. vandaag blingbling (
) voorpoten ingezet, morgen de matzwarte spatborden, zadeltassen terug ophangen en de tank verbouwen.
in ruil daarvoor krijg ik wel een lijkwagen
EN vooral een bike die hier al te koop aangeboden is...

in ruil daarvoor krijg ik wel een lijkwagen

Fast and loud, punk and proud!
nieuwe borstelplaat idd 4 tientjes maar had er nog 1 liggen.... ennnn start weer als nooit te voor numagna schreef:Als het de startmotor van Swamp is wel, kost nieuw iets van 2-3 tientjes geloof ik.der obergefreiter schreef:ok, ding nog reparabel?JPi schreef:startmotor uit elkaar getrokken en gescheurde en verbrandde grondplaat ontdekt.. icm veel olietroep in het rotorhuis. Dat verklaard het beroerde starten wel van de laatste weken geloof ik..

-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Klinkt als een leuke deal.Rocky Horror schreef:men nonkel geholpen met het verbouwen van zen h-d, een road king van 99 of zo. vandaag blingbling () voorpoten ingezet, morgen de matzwarte spatborden, zadeltassen terug ophangen en de tank verbouwen.
in ruil daarvoor krijg ik wel een lijkwagenEN vooral een bike die hier al te koop aangeboden is...
Radt, Ratter, Ratst.