Hééé klinkt als twee stappen psychisch voorwaarts, één fysiek achteruit?criticz schreef:een flinke stap gemaakt in de verwerking van het geheel
en m'n linkervoorpootje flink gekneusd met behulp van de boks-zandzak bij therapie..... muts die ik ben....
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
Colere.. lekker dan.. of zal ik voortaan mijn vooruitziende blik ook aan jullie mededelen dan maarder obergefreiter schreef:voor jan zak richting A'dam opgestoomd , bij boxtel berichtje gelezen dat geluidstoestand niet door gaat waarschijnlijk , of ik maar weer om wilde draaien . had soort dejá vu gevoel . kende ik dat niet al van opname dagen , die maar uitgesteld en veranderd werden?

-
- Bezoek Rat
is het ookrADt schreef:Klinkt als een leuke deal.Rocky Horror schreef:men nonkel geholpen met het verbouwen van zen h-d, een road king van 99 of zo. vandaag blingbling () voorpoten ingezet, morgen de matzwarte spatborden, zadeltassen terug ophangen en de tank verbouwen.
in ruil daarvoor krijg ik wel een lijkwagenEN vooral een bike die hier al te koop aangeboden is...

de corbeillard staat al op de oprit, zaterdag achter de fiets
heerlijk

Fast and loud, punk and proud!
-
- Bezoek Rat
Zo, ik ben er weer even weg van.
Weekendje met de motor naar Kwadendamme, Zeeland, Bluesfestival.
Laatste jaren meestal meer Rock dan Blues. Ook goed.
Binnendoor over Belgie. Ik hoop dat het een beetje droog blijft.

Binnendoor over Belgie. Ik hoop dat het een beetje droog blijft.

@Eline: Jullie ook fijn weekend daar in Berlijnfasteddie schreef: maar volgend weekend zijn we ook al weg (Berlijn), dus dit weekend even rust

Nightmare at the darkside off the moon
Thanks! Ik ga me best doen!!! En we vermaken ons vast wel daaro!nachtmerrie schreef:Zo, ik ben er weer even weg van.![]()
Binnendoor over Belgie. Ik hoop dat het een beetje droog blijft.![]()
@Eline: Jullie ook fijn weekend daar in Berlijnfasteddie schreef: maar volgend weekend zijn we ook al weg (Berlijn), dus dit weekend even rust
Jij ook een goed muziekweekend!!!!!!!
-
- Bezoek Rat
En weer terug van weggeweest.nachtmerrie schreef: Weekendje met de motor naar Kwadendamme, Zeeland, Bluesfestival.
Vrijdag droog door Belgie gekomen. Ik werd wel zowat van de weg geblazen door de harde wind.
Waren véél minder motoren op de camping dan voorgaande jaren ondanks dat het weer toch goed was, de camping overvol met gasten en het festival uitverkocht

Vandaag binnendoor over eigen NLand gereden, richting Kaiman en vervolgens naar m'n eigen stal.
Zowel vrijdag als vandaag géne meter snel / autoweg bereden. Wa's da toch fijn.
@ Angel: zag je mail nu pas

-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Op zich waren er op de campings toch aardig wat motoren? Buiten de campings stonden er inderdaad bijna geen.nachtmerrie schreef:En weer terug van weggeweest.nachtmerrie schreef: Weekendje met de motor naar Kwadendamme, Zeeland, Bluesfestival.
Vrijdag droog door Belgie gekomen. Ik werd wel zowat van de weg geblazen door de harde wind.
Waren véél minder motoren op de camping dan voorgaande jaren ondanks dat het weer toch goed was, de camping overvol met gasten en het festival uitverkochtIk snap da nie. Zou da ook met de cricis te maken hebben
![]()
![]()
Vandaag binnendoor over eigen NLand gereden, richting Kaiman en vervolgens naar m'n eigen stal.
Zowel vrijdag als vandaag géne meter snel / autoweg bereden. Wa's da toch fijn.
@ Angel: zag je mail nu pasVolgende rit kom ik / wij zeker aan, of we maken jouw adres tot doel van de rit.
Het Bluesfestival Kwadendamme blijft een leuk ontspannen bijeenkomst.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
@rADt: Ben jij er afgelopen weekend ook geweestrADt schreef:Op zich waren er op de campings toch aardig wat motoren? Buiten de campings stonden er inderdaad bijna geen.nachtmerrie schreef: Waren véél minder motoren op de camping dan voorgaande jaren ondanks dat het weer toch goed was, de camping overvol met gasten en het festival uitverkochtIk snap da nie. Zou da ook met de cricis te maken hebben
![]()
.
Het Bluesfestival Kwadendamme blijft een leuk ontspannen bijeenkomst.

Ad, Ik kom daar al 10 jaar op een rij en tot vorig jaar was het merendeel van de gasten met de motor. Stonden overal tussen de tentjes en motorhomes geparkeerd.
Nu stond de parkeerplaats overvol met auto's tot buiten het campingterrein aan toe. Op de camping zelf zag je hier en daar een enkele motor.
Alleen het grasveld van de boer, schuin t.o. de muziektent was merendeel motoren tussen de tentjes en koeievlaaien. Omdat daar geen auto's doorkunnen.
Dus echt maar 30% motoren tegenover voorgaande jaren.
Vraag me echt af waar dat aan ligt

-
- Bezoek Rat