Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Gisteren naar een paar metalbandjes gekeken. Was wel erg leuk. Af en toe zag ik en leuke meid met rood haar voorbij wapperen. Ik zit nu te wachten tot ze terug komt van de dokter, iets met haar pols.
Groetjes, Captain Krimson
Groetjes, Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
voor zover kind,
die moet maandag ff fotootje laten maken van d'r middenhandsbeentjes. zou kunnen zijn dat er 2 weken terug met dat boksen misschien toch scheurtje was, maar dat zie je dan ook pas na 2 weken en omdat er gisteren toch iets niet helemaal goed ging of zo... anyway, weetikveel, maandag controle voor het geval dat.
intussen zit mn pootje in een tubigriprekdingetje en doet het al minder zeer dan vannacht.
dus alles gaat OK.

intussen zit mn pootje in een tubigriprekdingetje en doet het al minder zeer dan vannacht.
dus alles gaat OK.

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Van de week een boom uit de tuin omgezaagd om ruimte te maken voor een trampoline en gisteren de wortels uitgegraven.
Kiddo is morgen jarig, dus vandaag lekker relaxed wat inkopen gedaan, (o)ma op bezoek, BBQ.
Zometeen lekker een paar whiskeytjes en een pretpeuk...pompiedompiedom, het leven kan soms best leuk zijn
Kiddo is morgen jarig, dus vandaag lekker relaxed wat inkopen gedaan, (o)ma op bezoek, BBQ.
Zometeen lekker een paar whiskeytjes en een pretpeuk...pompiedompiedom, het leven kan soms best leuk zijn

Olive is the New Black
-
- Bezoek Rat
En wat heb joe er nu weer van geleerdcriticz schreef:voor zover kind,die moet maandag ff fotootje laten maken van d'r middenhandsbeentjes. zou kunnen zijn dat er 2 weken terug met dat boksen misschien toch scheurtje was, maar dat zie je dan ook pas na 2 weken en omdat er gisteren toch iets niet helemaal goed ging of zo... anyway, weetikveel, maandag controle voor het geval dat.
dus alles gaat OK.

dat sporten heel erg slecht is voor je algemene gezondheid

gespannfahrer
-
- Bezoek Rat
dat wist ik al toen ik veertien was, van dat sporten... heb niet voor niks de laatste drie jaar van de HAVO structureel alle gymlessen gespijbeld
unitas, unitas, als je je hart nog één keer wil ophalen met jeugdsentiment, moet je vlug zijn, rooiduif... unitas heeft van de week besloten dat ze per 1 juli voorgoed haar deuren sluit, wegens gebrek aan centjes en zo

unitas, unitas, als je je hart nog één keer wil ophalen met jeugdsentiment, moet je vlug zijn, rooiduif... unitas heeft van de week besloten dat ze per 1 juli voorgoed haar deuren sluit, wegens gebrek aan centjes en zo
*LabRat*
o jee, dus moeten we er nog even snel heen!criticz schreef:...........unitas, unitas, als je je hart nog één keer wil ophalen met jeugdsentiment, moet je vlug zijn, rooiduif... unitas heeft van de week besloten dat ze per 1 juli voorgoed haar deuren sluit, wegens gebrek aan centjes en zo
deed ik ook op het mbo (ik had ook netjes een briefje laten schrijven door mijn oudere zus en klaar was ik)criticz schreef:dat wist ik al toen ik veertien was, van dat sporten... heb niet voor niks de laatste drie jaar van de HAVO structureel alle gymlessen gespijbeld........
ik snap alleen niet dat ik het nu zo leuk vind, haha
Groeten Eline-fasteddie.
-
- Bezoek Rat
lounge bed onder veranda geplaatst , hele nacht met dinnetje (ja , die ene , van cb750 van tom)in roes van single malt en pretsigret doorgebracht. fikkie op veranda , zwaar romantisch enzo. wicht ligt nu heerlijk op één oor boven , ik ben nog ff te wakker . vissies gevoerd in aquarium , zit nu ff op de bank achter laptop . straks ook maar naar boven . trusten allemaal .
soms is het leven zo gruwelijk geweldig , je partner fantastisch . wanneer heb jij het laatst gezegd (en gemeend) dat hij/zij je helemaal blij maakt?
soms is het leven zo gruwelijk geweldig , je partner fantastisch . wanneer heb jij het laatst gezegd (en gemeend) dat hij/zij je helemaal blij maakt?
camperproleet
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer: