Een goede set jas en broek in een kindermaat kost nog net geen 100 euro. Valt dus best mee.Goos schreef:Gisteren een eindje met dochterlief achterop door woonplaats e.o. gereden.
Ze vergat spontaan die ene favoriete serie op tv:
"Nee laat maar, rij nog maar een stukkie verder pa!"
(Dat wordt sparen voor een setje mini-motorkleding en helm.)
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Radt, Ratter, Ratst.
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ja dat dacht ik een aantal jaren geleden ook. Nu is elke vrijdagavond/nacht mijn garage gevuld met een aantal gestoorden die met motoren bezig zijn.criticz schreef:goos is pedagogisch verantwoord goed bezig!

En ik elke zaterdag de zooi weer opruimen

greets stitch
@Goos , goed bezig man

Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
-
- Rataplan Rat
Typisch een opmerking van een vrouw....criticz schreef:En ik elke zaterdag de zooi weer opruimenkennen ze dat bij jou niet, kamerarrest en brood met water als ze hun pokkebende niet zelf opruimen?

Na klussen: eerst BIER, dan handen waschen, schone kleren aan, eten, uitbuiken, meer BIER en dan de kroeg in.
En met schone kleren aan mag er niet meer aan motoren geknutseld worden van ma.

Oplossing: alles gewoon aan de kant vegen als je er door wilt. Of er een nog grotere zooi van maken, zijn ze volgend weekeinde eerst uren zoet om alle onderdelen en gereedschap weer terug te vinden.

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
ik heb weleens geroepen dat als ze hun klerezooi niet opruimden, ik alles in de kliko zou knikkeren.... dan haalden ze de voor hun waardevolle spullen eruit en lieten mij alles in de kliko gooien. en ja, dan was hun kamer weer opgeruimd, maar dan wel door mij ipv door hun zelf.
hm...hier klopt iets niet... euh... dat werkte dus niet.

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
tssssssss, gewoon bier mee de garage innemen , zooi is toch al zo groot dat ik als ik nuchter ben niks kan vinden zonder op handen en voeten voort te bewegen (handig joh, zo'n gereedschapsrek op de vloer)Woody schreef:Typisch een opmerking van een vrouw....criticz schreef:En ik elke zaterdag de zooi weer opruimenkennen ze dat bij jou niet, kamerarrest en brood met water als ze hun pokkebende niet zelf opruimen?
![]()
Na klussen: eerst BIER, dan handen waschen, schone kleren aan, eten, uitbuiken, meer BIER en dan de kroeg in.
En met schone kleren aan mag er niet meer aan motoren geknutseld worden van ma.![]()
![]()
Oplossing: alles gewoon aan de kant vegen als je er door wilt. Of er een nog grotere zooi van maken, zijn ze volgend weekeinde eerst uren zoet om alle onderdelen en gereedschap weer terug te vinden.Werkt!
camperproleet