Hardloopschoenen te koop
Moderators: Goos, Woody, Teevee
hartstikke leuk topic
ps ik heb maat 40, maar met loopschoenen moeten ze iets groter zijn. maar als je begint kun je beter naar een goede hardloopzaak gaan om ze aan te laten meten, kunnen ze ook kijken of je neutrale, pronatie of anti-pronatie schoenen nodig hebt.
ja britsen is hier ook gewoon hinkelen met een steentje
alleen veel spannender dan dat werd het ook nie, haha
of inderdaad zonder steentje, als je de lijnen dan maar niet raakte
ook knikkeren deed ik maar wist volgens mij nooit de spelregels, het was wel stoer om met zo'n stoffen zak met knikkers rond te lopen, die grote stuiters ruilden we met elkaar.
knikkeren deden we wel in 't zand, met een echt kukele (=kuiltje), niet zo'n beton bakje wat je tegenwoordig nog weleens ziet op de stoep
jouw kinderen spelen nog lekker buiten, goed man Goos, goed opgevoed!
volgens mij was ik ook altijd weg, buiten spelen, of bij iemand anders binnen spelen (vond ik interresanter dan bij mij zelf)
haha, goed antwoord van jou 14-jarige, Ellis!
die kinderen van tegenwoordig ook, haha
mijn nichtje (van Jan's zus) werd in het weekend 15 en ik was laatst bij de DA-drogist dus ik belde haar of ze misschien iets leuks van de DA wilde hebben, antwoordde ze 'nee, doe maar gewoon geld', haha, slim ook nog, die blagen.
ja elk voorjaar kwamen er weer te typische lente-spelletjes
knikkeren, elastieken, met de hele straat verstoppertje spelen (nou dat was wel meer in de zomer, 's avonds)
en ik wilde altijd als de zon voor het eerst scheen met de poncho (zo'n gebreide) naar school, daar was het natuurlijk altijd nog veels te koud voor haha
die plaatjes verzamelen was na mijn tijd volgens mij of ik deed er niet aan mee, net zoals met merkkleding lopen.
ik herinner me nog wel de bodywarmer, die moest en zou ik hebben, kreeg ik ook, wel jaren later volgens mij. ik had ook altijd ruzie met m'n moeder als we de kinderbijslag binnen hadden en ik kleding moest kopen met mijn moeder, ook over schoenen bijvoorbeeld, dat moesten natuurlijk hele degelijke zijn en zeker geen gympies (daar loop ik nu hele dagen op haha)
ook van die roots-schoenen was toen ook zo'n hele hype, ik kreeg die ook maar dan van ander merk, was natuurlijk niet cool....
-einde bericht-

ps ik heb maat 40, maar met loopschoenen moeten ze iets groter zijn. maar als je begint kun je beter naar een goede hardloopzaak gaan om ze aan te laten meten, kunnen ze ook kijken of je neutrale, pronatie of anti-pronatie schoenen nodig hebt.
ja britsen is hier ook gewoon hinkelen met een steentje
alleen veel spannender dan dat werd het ook nie, haha
of inderdaad zonder steentje, als je de lijnen dan maar niet raakte
ook knikkeren deed ik maar wist volgens mij nooit de spelregels, het was wel stoer om met zo'n stoffen zak met knikkers rond te lopen, die grote stuiters ruilden we met elkaar.
knikkeren deden we wel in 't zand, met een echt kukele (=kuiltje), niet zo'n beton bakje wat je tegenwoordig nog weleens ziet op de stoep
jouw kinderen spelen nog lekker buiten, goed man Goos, goed opgevoed!
volgens mij was ik ook altijd weg, buiten spelen, of bij iemand anders binnen spelen (vond ik interresanter dan bij mij zelf)
haha, goed antwoord van jou 14-jarige, Ellis!
die kinderen van tegenwoordig ook, haha
mijn nichtje (van Jan's zus) werd in het weekend 15 en ik was laatst bij de DA-drogist dus ik belde haar of ze misschien iets leuks van de DA wilde hebben, antwoordde ze 'nee, doe maar gewoon geld', haha, slim ook nog, die blagen.
ja elk voorjaar kwamen er weer te typische lente-spelletjes
knikkeren, elastieken, met de hele straat verstoppertje spelen (nou dat was wel meer in de zomer, 's avonds)
en ik wilde altijd als de zon voor het eerst scheen met de poncho (zo'n gebreide) naar school, daar was het natuurlijk altijd nog veels te koud voor haha
die plaatjes verzamelen was na mijn tijd volgens mij of ik deed er niet aan mee, net zoals met merkkleding lopen.
ik herinner me nog wel de bodywarmer, die moest en zou ik hebben, kreeg ik ook, wel jaren later volgens mij. ik had ook altijd ruzie met m'n moeder als we de kinderbijslag binnen hadden en ik kleding moest kopen met mijn moeder, ook over schoenen bijvoorbeeld, dat moesten natuurlijk hele degelijke zijn en zeker geen gympies (daar loop ik nu hele dagen op haha)
ook van die roots-schoenen was toen ook zo'n hele hype, ik kreeg die ook maar dan van ander merk, was natuurlijk niet cool....
-einde bericht-
Groeten Eline-fasteddie.
-
- Bezoek Rat
Nog zo'n ouderwets spelletje.
Ik heb vandaag nog mesje kap gedaan. Mesje van afstand in de grond pleuren en dan met da mesje een lijn trekken zover je erbij kunt. Dan heb je dus zogenaamd een stuk grond veroverd.
Was op m'n werk en binnen dus..... aangezien we daar geen grond (zand) hebben maar wel vloerbedekking...... (vul maar in)
Ik heb vandaag nog mesje kap gedaan. Mesje van afstand in de grond pleuren en dan met da mesje een lijn trekken zover je erbij kunt. Dan heb je dus zogenaamd een stuk grond veroverd.

Was op m'n werk en binnen dus..... aangezien we daar geen grond (zand) hebben maar wel vloerbedekking...... (vul maar in)

Nightmare at the darkside off the moon
hihi, n stadsemania schreef:in die groene overal, dat is mijn dochter. die in de rode is een vriendinnetje van d'rfasteddie schreef:en wie is nou opa en wie je dochter????![]()
(een stadse, ze had dit nog nooit meegemaakt.Maar vondt het geweldig)

ja is leuk toch, zo lekker rondschuume!!!!
Groeten Eline-fasteddie.
nachtmerrie schreef:Nog zo'n ouderwets spelletje.
Ik heb vandaag nog mesje kap gedaan. Mesje van afstand in de grond pleuren en dan met da mesje een lijn trekken zover je erbij kunt. Dan heb je dus zogenaamd een stuk grond veroverd.![]()
was dat per ongeluk Merrie? was je kwaad op iemand ofzo?

Groeten Eline-fasteddie.
-
- Bezoek Rat
Ja, op de organisatie, zal ik maar zegge. (ben ook maar een mens met een eigen mening hè)fasteddie schreef: was dat per ongeluk Merrie? was je kwaad op iemand ofzo?
![]()
![]()
![]()

M'n frustratie afgereageerd op de vloerbedekking (zag er toch al niet uit dus...)
Maar of ik daar ook maar iets mee heb veroverd valt nog te bezien.

Heb over 2 weken vakantie dus dan kan ik effe afstand nemen van heel de zooi. Ben er aan toe.

Laatst gewijzigd door nachtmerrie op ma jun 15, 2009 5:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nightmare at the darkside off the moon
nachtmerrie schreef:fasteddie schreef:Ja, op de organisatie, zal ik maar zegge. (ben ook maar een mens met een eigen mening hè)nachtmerrie schreef: was dat per ongeluk Merrie? was je kwaad op iemand ofzo?
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n frustratie afgereageerd op de vloerbedekking (zag er toch al niet uit dus...)
Maar of ik daar ook maar iets mee heb veroverd valt nog te bezien.
Heb over 2 weken vakantie dus dan kan ik effe afstand nemen van heel de zooi. Ben er aan toe.
ja ik had het al gehoord van je, dat van die organisatie
nou straks lekker vakantie en dan maar even lekker genieten met het Kaimannetje
Groeten Eline-fasteddie.
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
En die hardloopschoenen zijn nog steeds niet verkocht !nachtmerrie schreef:Ja, als ie me niet vergeet op te halen (zoals je al weet)fasteddie schreef: nou straks lekker vakantie en dan maar even lekker genieten met het Kaimannetje
Waar ging dit Topic ook al weer over..... Oh ja, hardloopschoenen
Radt, Ratter, Ratst.