Wat heb je zoal gedaan vandaag?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door Redpigeon » vr jul 03, 2009 9:48 pm

redman schreef:Vandaag een oud clubgenoot teruggezien van zo'n 25 jaar geleden op het treffen van MC Bredevoort.Was wel grappig,temeer daar hij me bij mijn orginele bijnaam bleef noemen,en die was vroeger Kraai :D
Of ik nog steeds zo'n loeihard kraaiegeluid kon maken net als vroeger. :lol:
Maar was zo leuk dat ik weer eens met hun een biertje ga drinken en over vroeger lullen.(Honda CB's ed)
Gr Redman(of was het nou Kraai)
die club had toch vroeger een iet wat rood/wit logo :wink:
gespannfahrer

pepe
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door pepe » vr jul 03, 2009 10:05 pm

Vandaag is na 2 en half jaar de motor weer thuis gekomen en ben ik natuurlijk gelijk een (klein) stukkie gaan rijden!!!
Ook gewoon blijven rijden na een ongeluk? Meld je aan bij COBB!

www.cobbinternational.nl

criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door criticz » vr jul 03, 2009 10:48 pm

ah, beter!!!! en, blij?
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » za jul 04, 2009 1:04 am

aha, daarom noemen ze dat de laatste loodjes, juist dus

Vandaag had ik het laatste optreden van het seizoen. Met van Tuyl Theater en Training speelde ik in Amersfoort op het terrein van Dutch Ballooning (of zoiets). In eerste instantie niets bijzonders, had rekening gehouden met flink veel fileleed en ging met ruime marge onderweg. Zoals gebruikelijk garandeert dat een totaal uitblijven van fileleed zodat ik drie kwartier voor de afgesproken tijd aanwezig was. Opbouw ging daardoor lekker ontspannen. De soundcheck was wat ingewikkelder omdat het publiek reeds aanwezig was toen we daar aan toekwamen.

Tijdens het optreden waren er wat problemen met het geluid, in het begin zong de installatie nogal eens rond. Even later ging de digitale mengtafel van de geluidstechnicus op tilt en kwam er voornamelijk nog gekraak uit. Dat kreeg hij niet zo snel opgelost, maar gelukkig had hij nog een analoge tafel bij zig die hij snel ging aansluiten. Om nog iets van een flow in de voorstelling te houden heb ik mijn digitale piano snel in mijn monitor ingeprikt zodat we weer pianogeluid hadden.

Deze oplossing bleek echter niet opgewassen tegen het geheel uitvallen van de stroom. Die stroom werd gelukkig weer hersteld en uiteindelijk konden we doorspelen. Inmiddels zaten we aan het einde van het programma, hetgeen ik door alle consternatie niet onmiddellijk doorhad. Ik zette daardoor het slotlied anders in dan afgesproken. De spelers waren gelukkig doorgewinterde improvisators zodat een en ander probleemloos werd opgevangen.

"Zo" dacht ik terwijl ik in mijn auto stapte om naar huis te rijden, "weten we ook weer waarom ze de laatste loodjes zo noemen.

Ik bleef rustig toen ik merkte dat mijn GPS niet meer aanging, je kunt tenslotte niet altijd mazzel hebben. Ook bleef ik rustig toen ik na 300 meter rijden tot de conclusie kwam dat ik een lekke band had. Alle apperatuur uit de auto om bij reservewiel en krik te komen (het mooie weer prijzend). Het wisselen verliep probleemloos.

Ik bleef ook rustig toen ik bij het eerste tankstation op de snelweg kwam en zag dat het een Total-pomp was. Mijn oude schicht drinkt 98 octaan en dat verkoopt Total niet meer. Vanwege de bijna lege tank toch maar voor een tientje getankt. Bij de volgende pomp de tank verder gevuld. Alles loopt nog steeds op rolletjes, mijn iPhone aangesloten op de autoradio en genieten van de geweldige klanken van vroege opnames van Soft Machine.

Plotseling valt het me op dat de dashboardverlichting aan het dimmen is. Aha, de accu laadt niet meer op. Radio uit, hoe ver ben ik nog van thuis? nog een behoorlijk eind en de meter staat helemaal links. hmmmm.

verder gereden met stadslicht aan om stroom te sparen en in ieder geval nog achterlichten te hebben, heb niet zo'n trek om met een lege accu te stranden als ik nog niet op duw-afstand van huis ben. Elke keer als ik een langzamere bestuurder nader het licht weer aan. Bijna thuis kom ik in dichte mist zodat het licht wel aan moet. Toch thuisgekomen.

Morgen maar eens gaan kijken of ik de dynamo van Diva in Mieke kan monteren en of dat helpt. Verder naar Notter om te kijken of mijn gps nog te redden is, en naar een bandenboer om de lege band weer (blijvend) vol te krijgen is, heb gelukkig nog een paar goede binnenbanden liggen.

Zo nu eerst een borrel!
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Contacteer:

Bericht door Goos » za jul 04, 2009 9:50 am

Captain Krimson schreef:... Zo nu eerst een borrel!
Pfff.... da's een lange dag zo!

Nog problemen ondervonden met de borrel?
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door criticz » za jul 04, 2009 1:24 pm

ja, dat zijn idd zware dagen zo...

en wat ik aan 't doen ben vandaag? me aan 't opfokken over de f*cking kl**tzak die hier vannacht in huis is geweest en de portemonnee van mn oudste dochter heeft meegenomen en die stomme hond die dan niet eens aanslaat en die kl*te politie die dan roept, ach, kom donderdag maar aangifte doen.
als ik er GVD ooit eens eentje op heterdaad hier binnen betrap wordt ie met z'n kloten in zn strot wakker op de IC.... >:)

maar goed, we hebben voor de zeldzame verandering ook 's mazzel gehad in dit hele verhaal.... mijn bureau was wel overhoop gehaald, maar mn portemonnee die gewoon OP mn bureau lag (met het enige boodschappengeld dat ik nog had erin) is over het hoofd gezien, net als mijn bankpasje wat er naast lag, manon dr portemonnee hebben we verderop in een prullenbak teruggevonden, met dr ID-bewijs, de zorgpas en dr bankpas er nog in. en zelfs dr zakje wiet zat er nog in, da's helemaal bizar. welke inbreker haalt er nou cash geld uit een portemonnee maar laat de wiet zitten???? :?
al met al is de schade niet groter dan 20 eurie en de kosten van een nieuw bankpasje want dat kon natuurlijk niet meer teruggedraaid worden (kl*j*'s!), maar godgodgod wat kan een mens daar pissig van worden....

>:) >:) >:) >:)
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » za jul 04, 2009 2:03 pm

Goos schreef:

nee, geen problemen ondervonden met de borrel. Probleem met de dynamo opgelost en daarmee het probleem met de gps, was gerelateerd (bleek).
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Contacteer:

Bericht door magna » za jul 04, 2009 3:10 pm

criticz schreef:ja, dat zijn idd zware dagen zo...

en wat ik aan 't doen ben vandaag? me aan 't opfokken over de f*cking kl**tzak die hier vannacht in huis is geweest en de portemonnee van mn oudste dochter heeft meegenomen en die stomme hond die dan niet eens aanslaat en die kl*te politie die dan roept, ach, kom donderdag maar aangifte doen.
als ik er GVD ooit eens eentje op heterdaad hier binnen betrap wordt ie met z'n kloten in zn strot wakker op de IC.... >:)

maar goed, we hebben voor de zeldzame verandering ook 's mazzel gehad in dit hele verhaal.... mijn bureau was wel overhoop gehaald, maar mn portemonnee die gewoon OP mn bureau lag (met het enige boodschappengeld dat ik nog had erin) is over het hoofd gezien, net als mijn bankpasje wat er naast lag, manon dr portemonnee hebben we verderop in een prullenbak teruggevonden, met dr ID-bewijs, de zorgpas en dr bankpas er nog in. en zelfs dr zakje wiet zat er nog in, da's helemaal bizar. welke inbreker haalt er nou cash geld uit een portemonnee maar laat de wiet zitten???? :?
al met al is de schade niet groter dan 20 eurie en de kosten van een nieuw bankpasje want dat kon natuurlijk niet meer teruggedraaid worden (kl*j*'s!), maar godgodgod wat kan een mens daar pissig van worden....

>:) >:) >:) >:)
knuffeeeeeeeeeeeeel, en sterkte
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » za jul 04, 2009 6:26 pm

Was vandaag van plan om naar de Harley dag in Bergen op Zoom te gaan. Netjes gepland dat ik eerder vrij kon nemen, thuis de afspraken gemaakt. Werd uiteindelijk overwerk tot 18.00 uur. Geen Harley dag dus. Helaas.
Maar er komt wel weer een andere.
Radt, Ratter, Ratst.

mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door mania » za jul 04, 2009 6:39 pm

JPi schreef:verveeld/verveelt met dt?? :lol:
Criticz waar ben je?? :!: :P
ik wist niet dat ik weer op school zat en op mijn grammatica moet letten :evil:
sommige zien alleen je kleine foutjes, en niet de rest
't zal allemaal wel.........

mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door mania » za jul 04, 2009 6:40 pm

Goos schreef:

geniet van je borrel
't zal allemaal wel.........

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » za jul 04, 2009 6:41 pm

mania schreef:
nounou..

Cadcatz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Cadcatz » za jul 04, 2009 9:01 pm

mania schreef:
sgreivvauten vallen meer op dan denkfouten ;)
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...

Cadcatz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Cadcatz » za jul 04, 2009 9:03 pm

Om nog ff ontopic te blijven:

FF beetje onwennig nog...

Afbeelding

"Harder papa!"

Afbeelding

Hij had 't best wel warm toen we terug waren :Y

Afbeelding

ff later ben ik zelf ook nog op de motor gestapt...Daphne achterop...ging eigenlijk best wel goed voor zo'n 1e keer weer :D
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » za jul 04, 2009 9:19 pm

Zo te zien heeft ie genoten :!: :D

Gesloten