ja, dat zijn idd zware dagen zo...
en wat ik aan 't doen ben vandaag? me aan 't opfokken over de f*cking kl**tzak die hier vannacht in huis is geweest en de portemonnee van mn oudste dochter heeft meegenomen en die stomme hond die dan niet eens aanslaat en die kl*te politie die dan roept, ach, kom donderdag maar aangifte doen.
als ik er GVD ooit eens eentje op heterdaad hier binnen betrap wordt ie met z'n kloten in zn strot wakker op de IC....
maar goed, we hebben voor de zeldzame verandering ook 's mazzel gehad in dit hele verhaal.... mijn bureau was wel overhoop gehaald, maar mn portemonnee die gewoon OP mn bureau lag (met het enige boodschappengeld dat ik nog had erin) is over het hoofd gezien, net als mijn bankpasje wat er naast lag, manon dr portemonnee hebben we verderop in een prullenbak teruggevonden, met dr ID-bewijs, de zorgpas en dr bankpas er nog in. en zelfs dr zakje wiet zat er nog in, da's helemaal bizar. welke inbreker haalt er nou cash geld uit een portemonnee maar laat de wiet zitten????
al met al is de schade niet groter dan 20 eurie en de kosten van een nieuw bankpasje want dat kon natuurlijk niet meer teruggedraaid worden (kl*j*'s!), maar godgodgod wat kan een mens daar pissig van worden....