Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Hier hetzelfde verhaal.angel schreef:vandaag men laatste werkdag en dan heb ik ook weer drie weken vakantie.
Deze vakantie gaat vooral veel motorrijden op de agenda staan.
Ik zit nu nog ff te werken ... nouja ...

Daarna lekker even met gezin de Middellandse Zee opzoeken.

Daarbij moet ik m'n motor jammer genoeg wel ff missen.

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
Pfff, voor een forumjunk valt zo'n vakantie niet mee zeg.
Het bereik is hier minimaal, maar soms pikt ie net 1 streepje bereik op en kan d'r een mailtje of berichtje verstuurd worden.
Allen die nog (weer) gaan: een fijne vakantie gewenst!
Zij die net terugkomen: Welkom thuis!
En degenen die nog op vakanie zijn: Geniet d'r van !
Het bereik is hier minimaal, maar soms pikt ie net 1 streepje bereik op en kan d'r een mailtje of berichtje verstuurd worden.
Allen die nog (weer) gaan: een fijne vakantie gewenst!
Zij die net terugkomen: Welkom thuis!
En degenen die nog op vakanie zijn: Geniet d'r van !
Olive is the New Black
NIX geen vaakaantie hierzo!
Werken zult ge! In het zweet des aanschijns....Ora et Labora.....Arbeit macht frei..(
vaudje)
Wanneer alle kollega's poepiebruin terug zijn gaan wij eens kijken of we nog wat doordeweeks kunnen rondbrommeren in 't land.
Gelukkig is het terras van de kroeg tegenwoordig om de hoek...is ook een beetje vakantie toch?

Werken zult ge! In het zweet des aanschijns....Ora et Labora.....Arbeit macht frei..(

Wanneer alle kollega's poepiebruin terug zijn gaan wij eens kijken of we nog wat doordeweeks kunnen rondbrommeren in 't land.
Gelukkig is het terras van de kroeg tegenwoordig om de hoek...is ook een beetje vakantie toch?

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
Nee, deze keer niet. Bijkomen van de vakantie en den 1e week werken.angel schreef:ik vertrek nu naar ranst ze waar het treffen van de vetfrakken is.
Profituer zit ginder al en men tent staat al recht.
Zie wel of Merrie en Kai ook van de partij zijn daar.
Een beetje op de centen letten en Kai zal toch ook aan Venture 1 + 2 met span moeten werken. Het is zo 28 aug. Eurogepann hè

Veel plezier daar bij de vetfrakken.

Nightmare at the darkside off the moon
probeer een nogal cryptisch mailtje te ontcijferen.
ik had een mailtje gestuurd naar de spanjolen van de dhr om te vragen of ze weer goed waren aangekomen in doscervesaland en om ze uit te nodigen voor het LBBQT en nou heb ik wel antwoord gehad, maar ik vrees dat ie de spaanse tekst door een online vertaalmachine heeft gehaald en die maken daar nogal onbegrijpelijke teksten van...
kan iemand van dit stukje iets maken wat ik ook begrijp?
ik had een mailtje gestuurd naar de spanjolen van de dhr om te vragen of ze weer goed waren aangekomen in doscervesaland en om ze uit te nodigen voor het LBBQT en nou heb ik wel antwoord gehad, maar ik vrees dat ie de spaanse tekst door een online vertaalmachine heeft gehaald en die maken daar nogal onbegrijpelijke teksten van...
kan iemand van dit stukje iets maken wat ik ook begrijp?
Very good holiday(party), graces(thanks) for everything, also my alcoholic Englishman improves.
I have just returned of beacon. Show remains first in bike rat and third with my another motorcycle rat digger.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Yeah wij hebben ook vakansie!!!!!!
Ook wij doen het rustig aan met de centen, we gaan een klein weekje naar de camping in Siebengewald, en af en toe naar huus om de beesten eten te geven, hoeft de kat ook niet naar 't pension (vind ze maar niks).
En idd een paar leuke dingen in het verschiet, Tuschinksi (als we nog kaartjes krijgen) en het treffen in Luxemburg, en voor mezelf een kleine kunstbeurs met m'n moeder, sieraden verkopen, en nog een surprise-verjaardag van een tante die 50 wordt!
Ook wij doen het rustig aan met de centen, we gaan een klein weekje naar de camping in Siebengewald, en af en toe naar huus om de beesten eten te geven, hoeft de kat ook niet naar 't pension (vind ze maar niks).
En idd een paar leuke dingen in het verschiet, Tuschinksi (als we nog kaartjes krijgen) en het treffen in Luxemburg, en voor mezelf een kleine kunstbeurs met m'n moeder, sieraden verkopen, en nog een surprise-verjaardag van een tante die 50 wordt!
Groeten Eline-fasteddie.
criticz schreef: kan iemand van dit stukje iets maken wat ik ook begrijp?Very good holiday(party), graces(thanks) for everything, also my alcoholic Englishman improves.
I have just returned of beacon. Show remains first in bike rat and third with my another motorcycle rat digger.
juist, ikke nie begrijpe, ikke buitenlander weze.......

Groeten Eline-fasteddie.