Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
2 weken terug een suzuki GS850 uit 1979 gehaald
ben maar eens begonnen om het ding in de juiste kleur te krijgen.
beetje slijpen en wat lassen...
en mijn vriendin wil eindelijk haar rijbewijs gaan halen, kan dus de originele buddy eraf...
en hopelijk volgend jaar dan allebei op een rat naar de DHR!
ben maar eens begonnen om het ding in de juiste kleur te krijgen.
beetje slijpen en wat lassen...
en mijn vriendin wil eindelijk haar rijbewijs gaan halen, kan dus de originele buddy eraf...
en hopelijk volgend jaar dan allebei op een rat naar de DHR!
groeten uit mooi Dedemsvaart....
gasmasker op de koplamp gezet, voor foto's zie bij show your bike de openingspost van mijn rat:
http://www.rataplan-ratbikeclub.nl/foru ... php?t=1315
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Hoe is het rijden in het donker met zo'n gasmasker voor je koplamp ???geronimo schreef:gasmasker op de koplamp gezet, voor foto's zie bij show your bike de openingspost van mijn rat:
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Van het weekend heb ik iemand meegemaakt, dat was een echte motorrijder. Hij was op de motor gekomen, maar was tijdens de avond een beetje ongerust over het weer. Op een gegeven moment zei hij:"Als het straks echt gaat regenen, dan bel ik mijn vrouw of ze me op komt halen". Ik verklaarde hem natuurlijk voor gek en gaf aan dat je ook motor in de regen kan rijden. "Nee, dan wordt mijn motor vies, en mijn leren pak nat. Dat vind ik zonde".
Ach ja, wat moet je ervan denken. Ieder zo zijn eigen manier van motorrijden.
Hij had natuurlijk ook geen zwarte motor, maar een witte.
Ach ja, wat moet je ervan denken. Ieder zo zijn eigen manier van motorrijden.
Hij had natuurlijk ook geen zwarte motor, maar een witte.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
We zijn gisteren terug gekomen van een weekeindje treffen in Duitsland.
Nu nog even men kids hun was aan het doen want zij zijn net terug van kamp.
En morgen vertrekken we voor een weekje naar NL de motorschuur gaan onveilig maken en zen omstreken ginder.
Profiteur is wel nog even om een koppakking voor men Gust , want de linkse heeft het begeven men knie was goed ingevet dit weekeinde.
Nu nog even men kids hun was aan het doen want zij zijn net terug van kamp.
En morgen vertrekken we voor een weekje naar NL de motorschuur gaan onveilig maken en zen omstreken ginder.
Profiteur is wel nog even om een koppakking voor men Gust , want de linkse heeft het begeven men knie was goed ingevet dit weekeinde.
Think Pink
Nog niet geprobeerd, maar bij het aanzetten in het donker onder de carport leek er voldoende licht af te komen.rADt schreef:Hoe is het rijden in het donker met zo'n gasmasker voor je koplamp ???geronimo schreef:gasmasker op de koplamp gezet, voor foto's zie bij show your bike de openingspost van mijn rat:
Zal het een dezer dagen eens in het donker proberen.
Verrek die lui zitten ook bij mij in de buurt. In Monnickendam is zo'n klub 'echte motorrijders'.rADt schreef: "Nee, dan wordt mijn motor vies, en mijn leren pak nat. Dat vind ik zonde"
Die geen woon-werk verkeer op de motor doen, 'want dan moet je rijden'.
En zodra de R in de maand zit, de motor overdekt stallen 'want kou en regen is geen motorrijden'.
Ze doen wel vier hele toerritjes per jaar (in mei, juni, juli en augustus, september is te koud).
Kamperen is uiteraard helemaal uit de boze.
Ach, als ze daar nou blij mee zijn...

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
dan was die kerel gelukkig niet met ons mee naar Duitsland gereden.
Net voor Keulen bij het naar huis komen een fikse stortbui die toch wel even geduurd heeft. we waren Keulen al heel wat km voorbij toen het ophield.
De wagens voor me waren nog net als schim te onderscheiden.
Toen we dan weer aan Aken kwamen net het zelfde een goeie stort bui douchen moest dus nie meer en onze motoren blinkte weer
Men zoon en hondjes zaten natuurlijk droog en wel in men span net zoals Bill zen dochter. Men vest was blijkbaar toch niet meer waterdicht want ik was aan men armen nat tot op het bloot vel.
Toen we NL inreden en zo weer de Belse grens aankwamen waren we al bijna weer droog gereden.
Zulke kerels zetten dan hun motor aan de kant liefst onder een brug voor het schuilen en bellen dan hun vrouw op om toch maar met de aanhanger hun even op te halen. en dan al te poesten als ze thuis komen.
Tsonge tsjone wat hebben zij het zwaar zeg.
Die van mij heeft sinds die roos staat nog geen poetsdoek op zen laklaag gevoeld hoor, stel je voor dat hij het dan niet meer doet
Net voor Keulen bij het naar huis komen een fikse stortbui die toch wel even geduurd heeft. we waren Keulen al heel wat km voorbij toen het ophield.
De wagens voor me waren nog net als schim te onderscheiden.
Toen we dan weer aan Aken kwamen net het zelfde een goeie stort bui douchen moest dus nie meer en onze motoren blinkte weer

Men zoon en hondjes zaten natuurlijk droog en wel in men span net zoals Bill zen dochter. Men vest was blijkbaar toch niet meer waterdicht want ik was aan men armen nat tot op het bloot vel.
Toen we NL inreden en zo weer de Belse grens aankwamen waren we al bijna weer droog gereden.
Zulke kerels zetten dan hun motor aan de kant liefst onder een brug voor het schuilen en bellen dan hun vrouw op om toch maar met de aanhanger hun even op te halen. en dan al te poesten als ze thuis komen.
Tsonge tsjone wat hebben zij het zwaar zeg.
Die van mij heeft sinds die roos staat nog geen poetsdoek op zen laklaag gevoeld hoor, stel je voor dat hij het dan niet meer doet

Think Pink
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat