Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Een spontaan gescheurde benzineleiding gerepareerd.. en uiteraard zit die op een vrijwel onmogelijke plek zonder benzinekraan ertussen dus werd/was een link werkje. Verder niemand thuis behalve zoon van 8. Zijn kauwgom bood tijdelijke doch onmisbare tijd om vanalles erbij te halen om die spuiter te dichten.
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
Naast Gungum binnekort ik de handel: MiKaugom voor al uw tijdelijke lekkage´s !JPi schreef:Een spontaan gescheurde benzineleiding gerepareerd.. en uiteraard zit die op een vrijwel onmogelijke plek zonder benzinekraan ertussen dus werd/was een link werkje. Verder niemand thuis behalve zoon van 8. Zijn kauwgom bood tijdelijke doch onmisbare tijd om vanalles erbij te halen om die spuiter te dichten.
Hier op het eiland is het wel afzien hoor:
Biertje op terras van een strandtent, zwembad, Pizza´s, bbq, ijsjes eten, beetje vliegeren op het strand, boek lezen in het zonnetje, uitslapen, milfjes spotten op het strand, iedere avond whiskey met pretpeuk, enz.
Allemaal heel leuk hoor, MAAR GEEN MOTOR

Ik begin heimwee te krijgen naar m´n garage.....
Olive is the New Black
ooow ik rij ook alleen maar als het mooi weer is hoor, haha
(Ik heb trouwens geen vrouw thuis die mij op kan halen...)
In ieder geval rij ik niet als het onder de 10 graden is, dan zit ik zo te kleumen, dan vind ik er niks meer aan.... je moet er ook lol in hebben of niet dan.

(Ik heb trouwens geen vrouw thuis die mij op kan halen...)
In ieder geval rij ik niet als het onder de 10 graden is, dan zit ik zo te kleumen, dan vind ik er niks meer aan.... je moet er ook lol in hebben of niet dan.
Groeten Eline-fasteddie.
-
- Bezoek Rat