-----> http://www.rataplan-ratbikeclub.nl/foru ... 7771#37771criticz schreef:daarnet gedaan: onbegrijpelijk mailtje uit cervesaland gekregen.
nu doen: help help help.... mania?????
Buenas!!
Ya tenemos sitio y fecha, sera el 9 10 y 11 de Octubre en Puerto Lumbreras
(Murcia). Teneis mas informacion en la pagina web. Solo decir q esperamos pegarnos
una fiesta por lo menos como la del año pasado y que si vais a venir, lleveis
cuidado con la carretera que hay desde Puerto Lumbreras hasta el sitio de la fiesta
que tiene muchas curvas.
Nos vemos en las carreteras o en los bares!!
Be rater my friend
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Leuk bedacht Magna, maar dat zit in het members only gedeeltemagna schreef:-----> http://www.rataplan-ratbikeclub.nl/foru ... 7771#37771

Zo dan maar.magna schreef:kreeg een berichtje uit espanja:google brouwt er dit van:Buenas!!
Ya tenemos sitio y fecha, sera el 9 10 y 11 de Octubre en Puerto Lumbreras (Murcia). Teneis mas informacion en la pagina web. Solo decir q esperamos pegarnos una fiesta por lo menos como la del año pasado y que si vais a venir, lleveis cuidado con la carretera que hay desde Puerto Lumbreras hasta el sitio de la fiesta que tiene muchas curvas.
Nos vemos en las carreteras o en los bares!!zoals ik het lees zijn we iig in oktober uitgenodigd in spanjeGoed!
Wij hebben plaats en datum wordt 10 9 en 11 okt in Puerto Lumbreras (Murcia). U meer informatie op de website. Q pegarnos alleen zeggen dat ten minste een partij als het vorig jaar en als u wilt komen, moet oppassen dat er sprake is van de weg van Puerto Lumbreras naar de site van de partij die heeft veel bochten.
Zie je op de weg of in de bar!
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
niet aangedacht nietTeevee schreef:Leuk bedacht Magna, maar dat zit in het members only gedeeltemagna schreef:-----> http://www.rataplan-ratbikeclub.nl/foru ... 7771#37771![]()
Zo dan maar.magna schreef:kreeg een berichtje uit espanja:google brouwt er dit van:Buenas!!
Ya tenemos sitio y fecha, sera el 9 10 y 11 de Octubre en Puerto Lumbreras (Murcia). Teneis mas informacion en la pagina web. Solo decir q esperamos pegarnos una fiesta por lo menos como la del año pasado y que si vais a venir, lleveis cuidado con la carretera que hay desde Puerto Lumbreras hasta el sitio de la fiesta que tiene muchas curvas.
Nos vemos en las carreteras o en los bares!!zoals ik het lees zijn we iig in oktober uitgenodigd in spanjeGoed!
Wij hebben plaats en datum wordt 10 9 en 11 okt in Puerto Lumbreras (Murcia). U meer informatie op de website. Q pegarnos alleen zeggen dat ten minste een partij als het vorig jaar en als u wilt komen, moet oppassen dat er sprake is van de weg van Puerto Lumbreras naar de site van de partij die heeft veel bochten.
Zie je op de weg of in de bar!
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
gisteren met mijn cb400f aan het toeren geweest, tot 2 tegemoetkomende fietsers met open mond naar mij zaten te zwaaien en te wijzen om mij ergens op attent te maken. kijk ik in mijn spiegel en zie alleen maar een wit rookgordijn. dus motor aan de kant, zijkap eraf getrokken en: WOEFFF!!!! een vuurzee onder de buddy. contact uitgezet, benzinekraan dicht en blazen maar! gelukkig kon ik het uitblazen maar van de kabelboom was weinig meer over...
de schade valt op zich mee, de motor loopt alweer alleen laadt de accu niet meer bij omdat de draden vanuit de dynamo ook waren samengesmolten tot 1 kabel. mooi balen dus...
oorzaak: de pluskabel vanaf de accu naar het startrelais doorgeschuurd op het frame maar er zat geen zekering tussen.
weet iemand of dan direct je dynamo ook overlijdt door dit soort dingen?
ik heb de draden die uit het blok komen van de dynamo doorgemeten en ik meet ongeveer 1,5 ohm weerstand tussen de spoelen maar wil dit dan zeggen de dynamo nog goed is? omdat de bedrading gesmolten is weet ik niet of het daardoor komt dat ie niet bijlaad of dat het aan de dynamo ligt..
de schade valt op zich mee, de motor loopt alweer alleen laadt de accu niet meer bij omdat de draden vanuit de dynamo ook waren samengesmolten tot 1 kabel. mooi balen dus...
oorzaak: de pluskabel vanaf de accu naar het startrelais doorgeschuurd op het frame maar er zat geen zekering tussen.
weet iemand of dan direct je dynamo ook overlijdt door dit soort dingen?
ik heb de draden die uit het blok komen van de dynamo doorgemeten en ik meet ongeveer 1,5 ohm weerstand tussen de spoelen maar wil dit dan zeggen de dynamo nog goed is? omdat de bedrading gesmolten is weet ik niet of het daardoor komt dat ie niet bijlaad of dat het aan de dynamo ligt..
groeten uit mooi Dedemsvaart....
Dyrck schreef:Gisteren en vandaag een compleet volgelopen XP op een laptop er af gedonderd en er Pliek's XP opgezet.
Nu nog 2 partities samenvoegen en dan is ie weer helemaal fris (hoop ik)
jaja...... ???..... is dit ook een vreemde taal ofzo??
(voor mij wel in ieder geval....)
gelukkig weet ik hoe er een beetje op te werken, (op windhoos en appeltje), voor de rest hoop ik altijd maar dat ze niet stuk gaan......
Groeten Eline-fasteddie.
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Valt op zich wel mee ... in theorie dan want in de praktijk kun je nog best eens leuke verassingen tegenkomen.fasteddie schreef:Dyrck schreef:Gisteren en vandaag een compleet volgelopen XP op een laptop er af gedonderd en er Pliek's XP opgezet.
Nu nog 2 partities samenvoegen en dan is ie weer helemaal fris (hoop ik)
jaja...... ???..... is dit ook een vreemde taal ofzo??
(voor mij wel in ieder geval....)
gelukkig weet ik hoe er een beetje op te werken, (op windhoos en appeltje), voor de rest hoop ik altijd maar dat ze niet stuk gaan......
Maarre Dyrck ... wat is Pliek's XP?
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
Ik gaat vanavond effe kijken op de Factorij, ben toch in Hoorn effe twee azobé palen afleveren bij m'n pa. Staat z'n schutting weer recht.
Meteen effe m'n verzameling steek/ringsleutels kompleet maken.
En waar ik verder over struikel.....

Meteen effe m'n verzameling steek/ringsleutels kompleet maken.

En waar ik verder over struikel.....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
houdt je dan maar goed vast.. er ligt veel daaro.. cash is ook nodig.. geen pinmogelijkheid.
Zaterdag schijnt alles er te zijn..hopelijk ook de flexen.
Zaterdag schijnt alles er te zijn..hopelijk ook de flexen.
Laatst gewijzigd door JPi op wo aug 19, 2009 11:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nieuwe draden trekken lijkt me, dan nog een keerjte meten maar omdat het een Honda is, kan het zomaar dat de dynamo het overleeft heeft. Zou me nix verbazen overigens.sjoemie schreef:weet iemand of dan direct je dynamo ook overlijdt door dit soort dingen?
Draadjesschema staat elders op het forum (geen idee waar, iemand anders wel)? Anders heb ik die nog in m'n wph.
Succes met knutselen!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Klopt.profiteur schreef:Pliek is een hollandse kerel die op tijd een nieuwe versie van xp uitbrengt
met de laatste update's en een hele boel programma's .zal ook wel voor vista bestaan denk ik.
Dit is een verbeterde XP versie, die in 1x alles instelt tijdens de installatie.
Ik heb wel een orginele installatie DVD met XP-registratienr. maar de versie van Pliek is een stuk schoner (wat niet nodig is, zet ie d'r ook niet op) en schijnt sneller te zijn.
Net nog ff een image op DVD gezet van de schone installatie met Acronis (google maar en dan via piratebay binnenhalen) en dan moet het allemaal weer werken....
Zometeen nog even een nieuw paspoort kopen.
Gelukkig net op tijd voordat mijn vingerafdrukken (en die van mijn kind)hiermee in de grote landelijk AIVD-databank terrecht komen.
Olive is the New Black
-
- Rataplan Rat
Net telefoontje gehad dat ik op 4 september woonruimte heb
Tis een kleine bovenverdieping maar wel met eigen badkamer, slaapkamer en keukenblok in de huiskamer..en dakterras
Mmm 5 minuten lopen van mijn werk dus nog later opstaan
.
Ook nog een werkplaatshandboek gedownload van mijn laatste aanwinst: een Yammie Diversion 600
..beetje burgerfiets maar daar kan mijn vriendin tenminste wel normaal achterop..zal niets extreems worden dus..alleen maar matzwart waarschijnlijk..ook kuipje blijft er op..denk ik
..is wel lekker op snelwegritten.
Er komt dus weer een VT700 vrij..zal ik maar bij te koop zetten,MZlllsss,Rob.

Tis een kleine bovenverdieping maar wel met eigen badkamer, slaapkamer en keukenblok in de huiskamer..en dakterras

Mmm 5 minuten lopen van mijn werk dus nog later opstaan

Ook nog een werkplaatshandboek gedownload van mijn laatste aanwinst: een Yammie Diversion 600

Er komt dus weer een VT700 vrij..zal ik maar bij te koop zetten,MZlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!