Wasdanou?? Headcase verkopen?? Why??magna schreef:en ook niet afbellen of zo, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, helemaal niets, nada noppes niks.rADt schreef:Is altijd balen. Je plant er zelf toch tijd voor vrij, en dan niet op komen dagen.magna schreef:vandaag gewacht op een mogelijke koper van Headcase, hij zou om 14.00 komen, NIET DUS![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
een nieuwe broek gekocht, zo'n all weather broek, had alwel 2 leren broeken. maar ga volgende week ff op/neer naar motor treffen in denemarken, dus nu hoef ik onderweg echt niet meer te stoppen voor dat regenbroekie...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
http://www.rataplan-ratbikeclub.nl/foru ... php?t=1424JPi schreef:Wasdanou?? Headcase verkopen?? Why??magna schreef:en ook niet afbellen of zo, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, helemaal niets, nada noppes niks.rADt schreef: Is altijd balen. Je plant er zelf toch tijd voor vrij, en dan niet op komen dagen.![]()
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
Nou ben bij die zaak in Hoorn geweest. Vage zaak....geen kassa, geen bonnetjes en hele hoop Kinzo-meuk.
Heb uiteindelijk twee buitenmodel klemtangen gekocht en een nietpistool, was de mijne al een tijdje kwijt.
's Middags de garage wezen opruimen, nodige zooi achterin de auto gegooid wat toch weg moet en wat kwam ik tegen in een doosje.....jawel het nietpistool....
Morgen de kasten eruit, plek maken voor de werkbank die er later deze week in gaat komen.
Dan nog wat 12-volts verlichting en een tractie-accu en het aggegraatje een goede plek geven.
Dan de lang lang lang zo gewenste heftafel.....
Heb uiteindelijk twee buitenmodel klemtangen gekocht en een nietpistool, was de mijne al een tijdje kwijt.
's Middags de garage wezen opruimen, nodige zooi achterin de auto gegooid wat toch weg moet en wat kwam ik tegen in een doosje.....jawel het nietpistool....

Morgen de kasten eruit, plek maken voor de werkbank die er later deze week in gaat komen.
Dan nog wat 12-volts verlichting en een tractie-accu en het aggegraatje een goede plek geven.
Dan de lang lang lang zo gewenste heftafel.....

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!