zoeen hebbik nog gehad als 1e otto, zelfde kleurtje. (maar iets verder gaar/veroest toen ik 'm wegdeed )Redpigeon schreef:REDP. schreef:Zo eerst ff een paar foto's van de sedan
Nieuwe hobby REDP.
Moderators: Goos, Teevee, Woody
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
Ik had als eerste de sedan gekocht en vrijdag opgehaald2strokerob schreef:Leuke C's Redp. ...maar dacht dat je alleen de sedan gekocht had..of was de coupe je eerdere wagen?Zal dan wel iets ergens gemist hebben ...
En een C1 ook nog vind ik toch de mooiste en skai bekleding lekker met deze temperaturen niet je winterstand vergeten he?
MZllss,Rob.
enne zaterdag zag ik op speurders die coupe,
in eerste instantie stond er Doetinchem,
maar het bleek nog dichterbij namelijk Zeddam.
Zo rijd je dus eerst 180 km naar Bergen op Zoom
en dan wordt het niet wat en later vind je er 1 in de buurt.
Oude eigenaar vond het leuk dat ie naar een liefhebber gaat en ik mocht hem uitgebreid kuren.
Hij stond er ook op dat ie gekeurd werd met een nieuwe 2 jaarse APK
A-style zijn goed ook de bakjes
ik heb alleen een klein beetje laswerk onder de accubak en bij 1 knipperlampoortje kunnen vinden
Hij is ook pas 1 1/2 keer rond geweest, zelfs nog een compleet onderhoudsboekje erbij
Voor de rest wel wat werk aan de binnenzijde
geluidsinst. enzo
komt helemaaal goed
spoiler gaat er wel af en de zijskirts waarschijnlijk ook.
gespannfahrer
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
Mijn eerste was zo'n groen model.
Type weet ik niet (interesseerd me eigenlijk ook niet), 'k weet alleen dat het een 1.2 blok was.
Mijn huidige is een rood-bruine Astra 1.2 uit 1996 met 5 deuren en heeft zo'n kleine 80.000 km's gelopen.
'k Heb 'm van m'n vader geërft, de vorige eigenaar was dus echt een oude man en de wagen heeft (inderdaad) altijd binnen gestaan
Type weet ik niet (interesseerd me eigenlijk ook niet), 'k weet alleen dat het een 1.2 blok was.
Mijn huidige is een rood-bruine Astra 1.2 uit 1996 met 5 deuren en heeft zo'n kleine 80.000 km's gelopen.
'k Heb 'm van m'n vader geërft, de vorige eigenaar was dus echt een oude man en de wagen heeft (inderdaad) altijd binnen gestaan
Olive is the New Black
-
- Bezoek Rat