Houten Xjeetje geklooi
Moderators: Goos, Woody, Teevee
ja mooi lijkt er idd heel veel op vooral het geluidjboy schreef:hahah dat filmpje
lijkt verdacht veel op de uitlaten van elvis met blik op de weg
gelijk weer mooie herrinneringen hier
thanks woody
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Spijtig te horen. Hoeveel km heeft hij totaal gelopen?Woody schreef:Okeej lui, tis zover, na zo'n 60.000 km zelf erbij gereden te hebben, oa een reisje naar langs de Portugese en Spaanse kusten, is het einde oefening voor de XJ900.
Wie wil er onderdelen hebben? De banden houdt ik zelf.
Ik heb wel interesse in een setje uitlaatbochten, oliekoeler met leidingwerk en eventueel achterveren.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Nou zo spijtig is het niet hoor....
Km stand iets van 140.000.
Er zit een tril in het blok. Kwam er bij iets van 90.000 in, en wordt ieder jaar ietsje erger.
Uitlaatbochten zijn nog redelijk, ééntje is verbogen waardoor onderkuipje niet meer past.
Achterveren zijn van een Kawasaki GT 550 en eigenlijk te licht.
Ik zal de uitlaatbochten en oliekoeler met leidinkjes voor je apart houden.
Voorpoten zijn naar de klote, zekeringkastje ook, tank is oke, km-teller is oke, toerenteller stuk, scheurtje in zadel, voorremmen onder de voorvorkolie (heb wel reserverblokjes), achterrem lekt ergens, alle knipperlichten zijn beschadigd.
Kortom, geweldig apparaat. Vrijwel hufterproof.
Km stand iets van 140.000.
Er zit een tril in het blok. Kwam er bij iets van 90.000 in, en wordt ieder jaar ietsje erger.
Uitlaatbochten zijn nog redelijk, ééntje is verbogen waardoor onderkuipje niet meer past.
Achterveren zijn van een Kawasaki GT 550 en eigenlijk te licht.
Ik zal de uitlaatbochten en oliekoeler met leidinkjes voor je apart houden.
Voorpoten zijn naar de klote, zekeringkastje ook, tank is oke, km-teller is oke, toerenteller stuk, scheurtje in zadel, voorremmen onder de voorvorkolie (heb wel reserverblokjes), achterrem lekt ergens, alle knipperlichten zijn beschadigd.
Kortom, geweldig apparaat. Vrijwel hufterproof.
Teevee schreef:Spijtig te horen. Hoeveel km heeft hij totaal gelopen?Woody schreef:Okeej lui, tis zover, na zo'n 60.000 km zelf erbij gereden te hebben, oa een reisje naar langs de Portugese en Spaanse kusten, is het einde oefening voor de XJ900.
Wie wil er onderdelen hebben? De banden houdt ik zelf.
Ik heb wel interesse in een setje uitlaatbochten, oliekoeler met leidingwerk en eventueel achterveren.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- magna
- Rataplan Rat
- Berichten: 7197
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
- Locatie: land van maas en waal
- Contacteer:
Gecondol;eerd met het verlies van deze dierbare vriend.Woody schreef:Okeej lui, tis zover, na zo'n 60.000 km zelf erbij gereden te hebben, oa een reisje naar langs de Portugese en Spaanse kusten, is het einde oefening voor de XJ900.
Wie wil er onderdelen hebben? De banden houdt ik zelf.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Jazeker, de XJ900 is een cardanfiets. Geen idee of het past, maar meten = weten. Zal de boel gaan opmeten volgende week, effe geen tijd verder.
Mars schreef:Die is XJ900 is toch cardanaangedreven?
Als de achterbrug van de XJ900 past in die van een XJ750 uit 83 heb ik daar zekers wel interesse in.
Gr Mars
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!