Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
Vandaag weer voor het eerst naar het werk na zo'n 2 weekjes vrij en lekker in de zon in Portugal..
Ook daar rijden de meeste motorrijders in passend motorpak bestaande uit teenslippers,zwemshort en hempje
...liefst in combi met zoveel mogelijk pk's en heerlijk wegdek
.
Wel behoorlijk veel rattige dingen gezien in vorm van brommers,auto's en gebouwen, ik heb het dus prima naar mijn zin gehad
MZllss,Rob.
Ook daar rijden de meeste motorrijders in passend motorpak bestaande uit teenslippers,zwemshort en hempje

Wel behoorlijk veel rattige dingen gezien in vorm van brommers,auto's en gebouwen, ik heb het dus prima naar mijn zin gehad

MZllss,Rob.
Fuel is what I burn!
aan 't uitkateren vandaag, na gisteravond een iets over de schreef te zijn gegaan met cognac.
toen ik vanochtend enigszins wakker werd en een zere schouder bemerkte, dacht ik dat ik verkeerd op m'n schouder had gelegen vannacht, maar sporenonderzoek beneden leverde op dat ik waarschijnlijk hard tegen de wc-deur aan ben geklapt.

toen ik vanochtend enigszins wakker werd en een zere schouder bemerkte, dacht ik dat ik verkeerd op m'n schouder had gelegen vannacht, maar sporenonderzoek beneden leverde op dat ik waarschijnlijk hard tegen de wc-deur aan ben geklapt.

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
- Bezoek Rat
ja ja , zijn lafaards, die wcdeuren , vallen je altijd in je rug aan , en meestal als je zelf niet helemaal in vorm bent . slopen die gluiperds . ban alle wc deurencriticz schreef:aan 't uitkateren vandaag, na gisteravond een iets over de schreef te zijn gegaan met cognac.
camperproleet
wij hebben zo'n motor gehad: de meest bizarre (bijna-)ongelukken mee gehad die voor de berijdster, elke keer 'goed' afliepen, behoudens veel kosten en blauwe plekken enzo.
Was het nou die motor, een honda cbx, die daar elke keer juist voor zorgde of juist de berijdster behoedde voor erger want het waren heftige ongevallen/momenten??? We kwamen er niet uit.
Toch maar verkocht en weer een yamaha gekocht en toen was het over.
Ander deurtje erin zetten misschien?
Was het nou die motor, een honda cbx, die daar elke keer juist voor zorgde of juist de berijdster behoedde voor erger want het waren heftige ongevallen/momenten??? We kwamen er niet uit.
Toch maar verkocht en weer een yamaha gekocht en toen was het over.
Ander deurtje erin zetten misschien?
Vandaag een de daglichtlampen die ik tijdens het NRW-treffen heb gescoord, vertikaal naast de radiator van de VStrom gemonteerd:

D'r zat een schakeling op die er voor zorgt dat de daglichtlampen uit gaan als je dimlicht aan zet.
Die heb ik gekoppeld aan de knipperlichten, zodat bij het aanzetten van de knipperlichten de daglichtlampen contra mee knipperen.
(overigens wel leuk te zien dat de knipperlichten nog nagloeien als de daglichtlampen al aan zijn)
Op de foto's geven de lampen een verblinden zicht, in de praktijk zie je een dubbele rij superled's

D'r zat een schakeling op die er voor zorgt dat de daglichtlampen uit gaan als je dimlicht aan zet.
Die heb ik gekoppeld aan de knipperlichten, zodat bij het aanzetten van de knipperlichten de daglichtlampen contra mee knipperen.
(overigens wel leuk te zien dat de knipperlichten nog nagloeien als de daglichtlampen al aan zijn)
Op de foto's geven de lampen een verblinden zicht, in de praktijk zie je een dubbele rij superled's
Olive is the New Black