Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ik had vandaag ook een pechdag, die wing was olie gaan lekken dus ik een aanhanger opgehaald om dat ding op weg te brengen. gaat de auto raar lopen toen ik die aanhanger aan het ophalen was.. gvd! morge dus ook maar ff langs de garage voor dat koekblik..
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
alsof je het in Keulen hoort donderen....JPi schreef:hard gelachen om dit nieuws.. ja sorrie..
http://www.nu.nl/buitenland/2329021/tan ... eulen.html
"Ik zat in de keuken en opeens kwam er geen licht meer door de ramen"
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Das inderdaad balen. Twee voertuigen met problemen.beinhart schreef:ik had vandaag ook een pechdag, die wing was olie gaan lekken dus ik een aanhanger opgehaald om dat ding op weg te brengen. gaat de auto raar lopen toen ik die aanhanger aan het ophalen was.. gvd! morge dus ook maar ff langs de garage voor dat koekblik..
Gelukkig heb je er nog twee staan die het wel doen.
Radt, Ratter, Ratst.
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ja enige nadel is dat het benzinegeld voor naar ratland te rijden waarschijnlijk opgaat aan repareren van die 2 niet rijdende voertuigen...rADt schreef:Das inderdaad balen. Twee voertuigen met problemen.beinhart schreef:ik had vandaag ook een pechdag, die wing was olie gaan lekken dus ik een aanhanger opgehaald om dat ding op weg te brengen. gaat de auto raar lopen toen ik die aanhanger aan het ophalen was.. gvd! morge dus ook maar ff langs de garage voor dat koekblik..
Dat probleem met die voertuigen is nog wel op te lossen, ik maak me veel meer zorgen over de kortsluiting in het hoofd van de bestuurderrADt schreef:Das inderdaad balen. Twee voertuigen met problemen.beinhart schreef:ik had vandaag ook een pechdag, die wing was olie gaan lekken dus ik een aanhanger opgehaald om dat ding op weg te brengen. gaat de auto raar lopen toen ik die aanhanger aan het ophalen was.. gvd! morge dus ook maar ff langs de garage voor dat koekblik..

Succes met de reparatie!
Stop making sense
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Dinsdag te horen gekregen dat men nicht vergevorderd borstkanker heeft met uitzaaingen naar de limfenklier en lever.
Chemo gaat maandag van start.
Gisteren en vandaag dan weer goed nieuws gekregen men dochter is geslaagd voor haar theorie motor en auto gisteren.
Wat dit betreft tot december zijn jullie in NL nog veilig want met een verlopig rijbewijs mag ons barbie enkel in België rijden.
en men jongste neef zen vrouwtje verwacht hun eerste telg, en het blijken er twee te zijn.
De twee laatste berichten maakten het eerste zo toch wat lichter.
Gisteren en vandaag dan weer goed nieuws gekregen men dochter is geslaagd voor haar theorie motor en auto gisteren.
Wat dit betreft tot december zijn jullie in NL nog veilig want met een verlopig rijbewijs mag ons barbie enkel in België rijden.
en men jongste neef zen vrouwtje verwacht hun eerste telg, en het blijken er twee te zijn.
De twee laatste berichten maakten het eerste zo toch wat lichter.
Think Pink
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
die kortsluiting zit daar goed, is juist de bedoeling dat die ook blijft!voodoo schreef: Dat probleem met die voertuigen is nog wel op te lossen, ik maak me veel meer zorgen over de kortsluiting in het hoofd van de bestuurder![]()
![]()
Succes met de reparatie!
angel sterkte, ook sterkte voor nederland vanaf januari!angel schreef:Dinsdag te horen gekregen dat men nicht vergevorderd borstkanker heeft met uitzaaingen naar de limfenklier en lever.
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer: