Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Ik las net dat het bljft oppassen met de Duitse polizei
Plakband Harley Davidson
De Duitse politie heeft een Harley-Davidson van de weg gehaald die deels met plakband bijeen werd gehouden. Een Italiaan was met de absoluut ondeugdelijke motor op weg naar huis na een vakantie in Scandinavië, meldden Duitse media donderdag. De dwarsverbinding van de voorvork was compleet door tape vervangen. De voorrem ontbrak en het frame was instabiel doordat het slecht was gelast. De politie nam de bijzonderde motor in beslag.
Gr Redman
Plakband Harley Davidson
De Duitse politie heeft een Harley-Davidson van de weg gehaald die deels met plakband bijeen werd gehouden. Een Italiaan was met de absoluut ondeugdelijke motor op weg naar huis na een vakantie in Scandinavië, meldden Duitse media donderdag. De dwarsverbinding van de voorvork was compleet door tape vervangen. De voorrem ontbrak en het frame was instabiel doordat het slecht was gelast. De politie nam de bijzonderde motor in beslag.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
Zojuist twee veldkaarten gekocht voor Roger Waters in Gelredome 9 april.
The Wall in live uitvoering....altijd goed voor spektakel.
Laatste keer gezien was in Berlijn, Potsdamerplatz. Dat was in 1990. Tjeezis dat was 20 jaar geleden.....
Laatste keer gezien was in Berlijn, Potsdamerplatz. Dat was in 1990. Tjeezis dat was 20 jaar geleden.....

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Ik ga de dag er voor: vrijdag 8 aprilWoody schreef:Zojuist twee veldkaarten gekocht voor Roger Waters in Gelredome 9 april.

Olive is the New Black
-
- Rataplan Rat
Zaterdag een leuk optreden gezien van Feuerengel, een Rammsteincoverband.Zondag een beetje rondgetufd op de GN250...was spektakeldag bij Hans van Wijk motoren...aanbiedingen zat...kwam erachter dat de motoren 500 euro duurder waren dan gewoon
maar wel leuke aanbiedingen gezien op kledinggebied...
Tja en nu weer werken
MZlllss,Rob.

Tja en nu weer werken

MZlllss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
Dat klinkt niet goed Jochem. Ik hoop voor jou dat het snel wat minder vochtig wordt.der obergefreiter schreef:als een vis op hget droge naar asem liggen happen de hele dag . was het maar winter of zomer . dat vocht nekt me

Ach, ik denk dat wat droger weer voor iedereen wel fijner is.
Weerberichten voorspellen nu in ieder geval enkele nazomerse dagen, laat maar komen.

Nightmare at the darkside off the moon
Klinkt bekend, ik heb hier thuis ook zo'n vis. Is nie leuk nie!der obergefreiter schreef:als een vis op hget droge naar asem liggen happen de hele dag . was het maar winter of zomer . dat vocht nekt me
Sterkte d'r mee !
Gisteravond onverwacht nog met een Rataplanner een bak koffie en een frisje gedronken.
Heel leuk om mensen ook eens buiten Rataplan te ontmoeten !
Wim, je bent altijd van harte welkom bij de MVA of bij ons thuis !
Olive is the New Black
spelletje gespeeld:
http://joebarteamlejeu.com/
spacebar om te starten zodra het licht op groen springt en ctrl om op te schakelen.
179.54 km/h tot dusver
http://joebarteamlejeu.com/
spacebar om te starten zodra het licht op groen springt en ctrl om op te schakelen.
179.54 km/h tot dusver

Laatst gewijzigd door JPi op wo sep 22, 2010 6:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.