Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Vandaag naar de rechtbank geweest voor de inhoudelijke behandeling van mijn beroep. Nou dat ging nog niet eens verkeerd. Ik kreeg de indruk dat de rechters (één in opleiding en haar mentor, rechter dus, ernaast) de door mij aangevoerde argumenten in mijn pleidooi wel ter harte namen.
De juriste van het CBR is tenminste behoorlijk ondervraagd.
Wat mij nog wel het meeste hoop geeft is de opmerking van het CBR dat een eventueel voor mij gunstige uitspraak geen effect zou hebben op het ongeldig blijven van mijn rijbewijs en vervolgens de opmerking van de rechter: 'gaat u er maar niet van uit dat wij daarin meegaan'.
Het was een zeer interessante ochtend. Uitspraak vrijdag 25 november 09.00 uur te Haarlem...nog 6 weken aftellen.....
Wat mij nog wel het meeste hoop geeft is de opmerking van het CBR dat een eventueel voor mij gunstige uitspraak geen effect zou hebben op het ongeldig blijven van mijn rijbewijs en vervolgens de opmerking van de rechter: 'gaat u er maar niet van uit dat wij daarin meegaan'.
Het was een zeer interessante ochtend. Uitspraak vrijdag 25 november 09.00 uur te Haarlem...nog 6 weken aftellen.....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
laten we er maar het beste van hopen, ook ik ga voor je duimenWoody schreef:Vandaag naar de rechtbank geweest voor de inhoudelijke behandeling van mijn beroep. Nou dat ging nog niet eens verkeerd. Ik kreeg de indruk dat de rechters (één in opleiding en haar mentor, rechter dus, ernaast) de door mij aangevoerde argumenten in mijn pleidooi wel ter harte namen.
't zal allemaal wel.........
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik duim hard mee.
Vandaag was ik bij de crematie van de vader van Criticz, maakte veel indruk op me. Vanavond speelde ik in een klein theater in Arnhem. Zo was ik de hele dag (ben net thuis) onderweg met Plato (zo is de suz gedoopt) en ik kwam met brede glimlach en soppend in mijn laarzen thuis. Plato heeft geen slag verkeerd geslagen en onderscheidt zichzelf daarmee aanzienlijk van King Hulsson die bij enkele spatjes water al werk weigerde.
Dus Woody, nogmaals bedankt en gut wat is Plato een prettige motor!
Vandaag was ik bij de crematie van de vader van Criticz, maakte veel indruk op me. Vanavond speelde ik in een klein theater in Arnhem. Zo was ik de hele dag (ben net thuis) onderweg met Plato (zo is de suz gedoopt) en ik kwam met brede glimlach en soppend in mijn laarzen thuis. Plato heeft geen slag verkeerd geslagen en onderscheidt zichzelf daarmee aanzienlijk van King Hulsson die bij enkele spatjes water al werk weigerde.
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
vandaag afspraak gemaakt voor haman bezoek. En excursie naar kalk bekkens, waae cleopatra haar verjongingskuur deed. Kijken of ik ook eenpaar jaartjes terug kan verdienen.
Greets stitch nokia mobile from Alanya Turkije
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
-
- Bezoek Rat
kijk je daarna wel uit voor slangen , hebben cleo ook geen goed gedaanstitch schreef:vandaag afspraak gemaakt voor haman bezoek. En excursie naar kalk bekkens, waae cleopatra haar verjongingskuur deed. Kijken of ik ook eenpaar jaartjes terug kan verdienen.

camperproleet
-
- Bezoek Rat
en dat alles om ook zoiets te beleven ? http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/570 ... riool.html . doe mij dan maar gewoon een waterglijbaan in het zwembad .Rat schreef:Ik ben bezig om een eigen bedrijf op te starten ,komt heel wat bij kijken maar het gaat mij lukken ,alleen de banken zijn niet zo snel en erg voorzichtig voor 10 jaar terug als je bv 10 duizend wou hebben vroegen ze of je geen 20 duizend wil hebben,maar nou is het andersom .
Vandaag de laatste papieren naar de bank gebracht ,even spannend .
camperproleet
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Succes in elk geval.Woody schreef:Vandaag naar de rechtbank geweest voor de inhoudelijke behandeling van mijn beroep. Nou dat ging nog niet eens verkeerd. Ik kreeg de indruk dat de rechters (één in opleiding en haar mentor, rechter dus, ernaast) de door mij aangevoerde argumenten in mijn pleidooi wel ter harte namen.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
dat vind ik niet gek als 3 van de 4 bougiekabel-aansluitingen op de bobineer zo uit zienCaptain Krimson schreef:Ik duim hard mee.

klusje voor v/d week

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik kwam Beinhart vandaag nog tegen op de snelweg tussen Roosendaal en Bergen op Zoom.
Ik heb vandaag een slordige 300 km gereden, maar het was ontzettend koud. Ik heb halverwege zelfs nog mijn regenjas aangedaan. Stomweg omdat het zo koud was.
En dan zijn er ook nog motorrijders die voor de lol naar Elephanten rijden. Respect.
Ik heb vandaag een slordige 300 km gereden, maar het was ontzettend koud. Ik heb halverwege zelfs nog mijn regenjas aangedaan. Stomweg omdat het zo koud was.
En dan zijn er ook nog motorrijders die voor de lol naar Elephanten rijden. Respect.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
tóch motor gereden ondanks advies van il doctore ivbm carpaal tunnel gezeik in beide polsen . maar moest ff naar meissie die met knie alwéér in ziekenhuis lag
.
toen ik er dus toch op zat gelijk maar even achter- en voorlichtjes voor nieuw te verbouwen span gehaald . vooral achterlichtjes zijn leuk . zijn eigenlijk voor vrachtwagen , groter dan 15 cm doorsnede hadden ze helaas niet
als voorverlichting hadden ze nog leuke overjarige verstralertjes , dus zichtbaart ben ik iig .

toen ik er dus toch op zat gelijk maar even achter- en voorlichtjes voor nieuw te verbouwen span gehaald . vooral achterlichtjes zijn leuk . zijn eigenlijk voor vrachtwagen , groter dan 15 cm doorsnede hadden ze helaas niet

als voorverlichting hadden ze nog leuke overjarige verstralertjes , dus zichtbaart ben ik iig .
camperproleet
-
- Bezoek Rat
thanx,maar ach, slechte planning , maar de duivel schijt nou éénmaal op een grote hoop . we zullen het beide wel overleven . vind het voor mizz black erger dan voor mij, mijn pijngrens ligt wat hoger 
heb wel erg lekkere snoepjes van arts, para met opiumderivaat , zijn yummie met borrel en stick erbij

heb wel erg lekkere snoepjes van arts, para met opiumderivaat , zijn yummie met borrel en stick erbij

camperproleet