let toch maar op met je polsen, of je hebt snel net zo'n kromme poten als die pruis.der obergefreiter schreef:thanx,maar ach, slechte planning , maar de duivel schijt nou éénmaal op een grote hoop . we zullen het beide wel overleven . vind het voor mizz black erger dan voor mij, mijn pijngrens ligt wat hoger
heb wel erg lekkere snoepjes van arts, para met opiumderivaat , zijn yummie met borrel en stick erbij
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Bezoek Rat
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik vermoed dat dat meer te maken heeft met de onverlaten die de bougiekabels kapottrokken, en verklaart waarom ik de motor na het plaatsen van nieuwe bougiedoppen niet meer kon starten. Dus voordat de kabels uit de bobines getrokken waren kon King Hulsson al niet tegen vocht.magna schreef:dat vind ik niet gek als 3 van de 4 bougiekabel-aansluitingen op de bobineer zo uit zienCaptain Krimson schreef:Ik duim hard mee.
Vandaag was ik bij de crematie van de vader van Criticz, maakte veel indruk op me. Vanavond speelde ik in een klein theater in Arnhem. Zo was ik de hele dag (ben net thuis) onderweg met Plato (zo is de suz gedoopt) en ik kwam met brede glimlach en soppend in mijn laarzen thuis. Plato heeft geen slag verkeerd geslagen en onderscheidt zichzelf daarmee aanzienlijk van King Hulsson die bij enkele spatjes water al werk weigerde.
Dus Woody, nogmaals bedankt en gut wat is Plato een prettige motor!:
klusje voor v/d week![]()
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
zo: http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... 62#2251462Dyrck schreef:'k Heb ook nog 2 boubines liggen met z'n aansluiting (stuk dus).
Hoe maak je zo iets?
-
- Rataplan Rat
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
vanmiddag "ff" nieuwe bougiekabels aan de bobines gezet.Dyrck schreef:'k Heb ook nog 2 boubines liggen met z'n aansluiting (stuk dus).
Hoe maak je zo iets?

een bougiedop is toch wel aan vervanging toe :+

weer lekker aan elkaar gesoldeerd

ook de laagspanningsaansluitingen hadden wat soldeerwerk nodig

Zo eentje klaar, weer lekker dichtgeplakt met hotglue

en klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Dat ga ik vanzelf merkenangel schreef:Kan die hotgleu ook nadien tegen de warmte????????
Bij hotgleu versta ik dus lijm aangebracht met lijmpistool, deze smelt door warmte.
Of heb ik dit verkeer begrepen wat hotgleu betreft????????????
Want die draden worden toch warm waardoor de lijm weer vloeibaar kan worden toch?????????

-
- Rataplan Rat
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
vandaag veel te vroeg opgestaan, maar ja het alarm ging en de honden moesten eruit.. (6uur al) toen om half 8 chantal ging werken ook maar naar huis gereden, hier is het nog een zooitje woningstichting is het huis aan het renoveren...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...