KL#TE kinderen
Moderators: Goos, Teevee, Woody
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
KL#TE kinderen
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Rataplan Rat
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Het onderwerp van dit topic was inmiddels helemaal buiten beeld verdwenen. Omwille van de sfeer op ons forum is besloten om enkele reacties te verwijderen.
zo....
Dan kunnen we nu weer gezellig over de fiets van Magnamaniac gaan babbelen.
Hoe heb je dat eigenlijk gemaakt? Iets zegt me dat het geen poppenhandjes zijn.
Ben je weer met je 3D-apparatuur aan de slag geweest? Of heb je een vervelende verkeersagent in je koffer gestopt?
zo....
Ben je weer met je 3D-apparatuur aan de slag geweest? Of heb je een vervelende verkeersagent in je koffer gestopt?
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
[quote="Goos"]Het onderwerp van dit topic was inmiddels helemaal buiten beeld verdwenen. Omwille van de sfeer op ons forum is besloten om enkele reacties te verwijderen.
zo....
quote]
Dat noemen wij CENSUUR!!!!!!
zo....
quote]
Dat noemen wij CENSUUR!!!!!!
Radt, Ratter, Ratst.
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Nee de buurjongen maar hij wilde toch NIET mee een ritje gaan maken.Goos schreef:Het onderwerp van dit topic was inmiddels helemaal buiten beeld verdwenen. Omwille van de sfeer op ons forum is besloten om enkele reacties te verwijderen.
zo....
Het is eigenlijk heel simpel gemaakt: ik heb m'n handen gewoon in een bak gips gestoken en dit daarna volgegoten met een epoxyhars. daarna gips wegbikken (was meer werk dan verwacht, de hars was ondanks voorzorgsmaatregelen toch een beetje in het gips getrokken), vastschroeven en zwart spuiten.
Als iemand anders ook zoiets wil maken, ik heb nog 9 liter hars staan.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
gips blijft poreus en moet voor je er met epoxy of andere kunstharsen in gaat gieten heel vaak in een zg losmiddel gezet worden.
Je kan het gipsen model aan de binnenzijde evt eerst in latex muurverf zetten,heel goed laten drogen en er dan een paar lagen vloeibare boenwas op smeren,met een radiatorkwast oid.Dan pas de hars er in.Dan kun je het gips er gemakkelijker afhalen.Ook een oplossing is DAS boetseerklei (van die zelfdrogende) gebruiken om je mal van te maken.Dit lost nl weer op in water en is zo ook redelijk makkelijk te verwijderen.
Maar mooi gemaakt.
Gr Redman
Je kan het gipsen model aan de binnenzijde evt eerst in latex muurverf zetten,heel goed laten drogen en er dan een paar lagen vloeibare boenwas op smeren,met een radiatorkwast oid.Dan pas de hars er in.Dan kun je het gips er gemakkelijker afhalen.Ook een oplossing is DAS boetseerklei (van die zelfdrogende) gebruiken om je mal van te maken.Dit lost nl weer op in water en is zo ook redelijk makkelijk te verwijderen.
Maar mooi gemaakt.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......