Ontmoet de dames Mini:

en Maxi:

samen bij Susanne:

Aan de laatste foto is te zien waar de namen vandaan komen _O-
Moderators: Goos, Woody, Teevee
magna schreef:Eergisteravond onze hond naar de dierenarts gebracht, ze is daar vredig ingeslapen.![]()
Blijft altijd héél moeilijk hè, maar is de goeie keus (naar mijn mening) om zo'n kameraadje niet nodeloos te laten lijden. Sterkte Chris en Suzannemagna schreef: Ze had al vele problemen door de ouderdom die inmiddels vrij snel verergerden. we wilden haar niet laten lijden en hebben toen deze moeilijke beslissing genomen.
Komen de dames uit een dierenwinkel? Dan willen ze nog wel eens een "verrassing" bij zich hebben.magna schreef:nachtmerrie schreef:En...... veel plezier met dit nieuw stel, bbbrrrrr.![]()
Komen er van dit stel ook nog kleintjes of kunnen ze veilig bij elkaar
Ontmoet de dames Mini: & Maxi![]()
Neuh, die verhalen ken ik al. Deze kwamen uit een "gezin" van alleen maar damesTeevee schreef:Komen de dames uit een dierenwinkel? Dan willen ze nog wel eens een "verrassing" bij zich hebben.magna schreef:nachtmerrie schreef:En...... veel plezier met dit nieuw stel, bbbrrrrr.![]()
Komen er van dit stel ook nog kleintjes of kunnen ze veilig bij elkaar
Ontmoet de dames Mini: & Maxi![]()
Leuke beestjes trouwens!
AUW, hoe krijg je dat voor elkaar?Vandaag ontdekt dat mijn rechtervoet 90 graden om zijn eigen lengte-as kan draaien. En dat is helemaal niet lekker.
Van een ladder op de grond gestapt. Dat dacht ik toch. Het was alleen niet de grond maar een 7x7 cm balkje óp de grond. Daar zet je net het randje van je werkschoen op en daar ga je dan met je volle gewicht op staan.magna schreef: AUW, hoe krijg je dat voor elkaar?
aiaiaiaia! toch even naar laten kijken lijkt meTeevee schreef:Van een ladder op de grond gestapt. Dat dacht ik toch. Het was alleen niet de grond maar een 7x7 cm balkje óp de grond. Daar zet je net het randje van je werkschoen op en daar ga je dan met je volle gewicht op staan.magna schreef: AUW, hoe krijg je dat voor elkaar?
knak!
In eerste instantie weinig last, het deed 10 minuten pijn, daarna eigenlijk niet meer. Nog een paar uur op rondgelopen.
Toen ben ik een half uur stil gaan zitten (lunch) en dát had ik dus niet moeten doen.
Lopen gaat moeizaam, achterrem op de motor gaat niet (moet ik mijn enkel te veel voor buigen) dus maar rustig naar huis gereden en goed opletten welk pootje je neerzet aan het stoplicht.
Morgen maar eens kijken of het van een paar uur nachtrust opknapt.
Da's echt geen garantie.magna schreef:Ontmoet de dames
Oef... klinkt als zwaar gekneusde enkelbanden ....Teevee schreef:Van een ladder op de grond gestapt. Dat dacht ik toch. Het was alleen niet de grond maar een 7x7 cm balkje óp de grond. Daar zet je net het randje van je werkschoen op en daar ga je dan met je volle gewicht op staan.magna schreef: AUW, hoe krijg je dat voor elkaar?
knak!
In eerste instantie weinig last, het deed 10 minuten pijn, daarna eigenlijk niet meer. Nog een paar uur op rondgelopen.
Toen ben ik een half uur stil gaan zitten (lunch) en dát had ik dus niet moeten doen.
Lopen gaat moeizaam, achterrem op de motor gaat niet (moet ik mijn enkel te veel voor buigen) dus maar rustig naar huis gereden en goed opletten welk pootje je neerzet aan het stoplicht.
Morgen maar eens kijken of het van een paar uur nachtrust opknapt.