Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Nou eeeh tja hoe za'k ut zegge....
Mijn beroep is gegrond verklaard!
De rechter heeft het besluit van het CBR van 27 april om mijn rijbewijs ongeldig te verklaren nietig verklaard. En dat het CBR mij de griffiekosten moet betalen. Nu moet het CBR een nieuw besluit nemen (zo werkt het kennelijk).
Ik krijg in de loop van volgende week een brief van de Rechtbank waarin de uitspraak staat met toelichting (gaat vandaag op de post, maar met de stakingen bij TNT...)
Afwachten wat het CBR gaat doen....zeer waarschijnlijk in beroep gaan, ik hoop mij mijn rijbewijs teruggeven.
Mijn beroep is gegrond verklaard!

De rechter heeft het besluit van het CBR van 27 april om mijn rijbewijs ongeldig te verklaren nietig verklaard. En dat het CBR mij de griffiekosten moet betalen. Nu moet het CBR een nieuw besluit nemen (zo werkt het kennelijk).
Ik krijg in de loop van volgende week een brief van de Rechtbank waarin de uitspraak staat met toelichting (gaat vandaag op de post, maar met de stakingen bij TNT...)
Afwachten wat het CBR gaat doen....zeer waarschijnlijk in beroep gaan, ik hoop mij mijn rijbewijs teruggeven.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
Dacht ut niet Ober. De rechter heeft bepaald dat het CBR mijn rijbewijs niet ongeldig heeft mogen verklaren omdat ik flauwgevallen ben. Als het CBR mij nogmaals wil laten keuren dan zullen zij daar een gegronde reden voor moeten hebben, of kunnen refereren aan een artikel in de Regeling eisen geschiktheid.der obergefreiter schreef:terug geven ? CBR? met een beetje mazzel mag je opnieuw rijvaardigheidstest afleggen , na uitermate grondige keuring door onafhankelijke arts , uiteraard .
Omdat er al twee keuringsrapporten zijn die beide uitsluiten dat ik een ernstige neurologische afwijking heb, kan ik geen gegronde reden verzinnen. De Regeling voorziet niet in een tweede herkeuring door het CBR, omdat de twee eerdere keuringen (keuring n.a.v. de Eigen Verklaring en door mijn aangevraagde herkeuring) dezelfde uitslag opleverden. Kortom, zonder aantoonbare neurologische afwijking is er geen grond voor een rijvaardigheidstest. Ja kom, het moet niet gekker worden...
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
yep, klinkt veelbelovend, mooi dan!
nadat ik gisteren een bureau had gedemonteerd en van twee kastjes één goeie had gemaakt, de salontafel had gedemonteerd en vervangen door een andere, waar ik 't blad gelijk maar van had gelakt, ander bureau neergezet en pc weer helemaal opgebouwd, drie kastjes qua inhoud herzien en drie dozen had weggewerkt, vandaag maar 's kast schoongemaakt en naar zolder verhuisd, meubels in dochters kamer verschoven, ander blad voor haar bureau op maat gezaagd en bevestigd, eigen klerenkast gemonteerd, nog 's drie dozen weggewerkt, snoeren van diverse lampen weggewerkt, kabels van de tv die ik niet meer nodig heb er maar 's uitgetrokken, foto's uitgezocht, stekker en schakelaar van andere lamp vervangen, boodschappen gedaan en dochter meegenomen op zwaar gesprek.
kortom, dit zijn van die dagen dat men me niet voor de voeten moet lopen...
nadat ik gisteren een bureau had gedemonteerd en van twee kastjes één goeie had gemaakt, de salontafel had gedemonteerd en vervangen door een andere, waar ik 't blad gelijk maar van had gelakt, ander bureau neergezet en pc weer helemaal opgebouwd, drie kastjes qua inhoud herzien en drie dozen had weggewerkt, vandaag maar 's kast schoongemaakt en naar zolder verhuisd, meubels in dochters kamer verschoven, ander blad voor haar bureau op maat gezaagd en bevestigd, eigen klerenkast gemonteerd, nog 's drie dozen weggewerkt, snoeren van diverse lampen weggewerkt, kabels van de tv die ik niet meer nodig heb er maar 's uitgetrokken, foto's uitgezocht, stekker en schakelaar van andere lamp vervangen, boodschappen gedaan en dochter meegenomen op zwaar gesprek.
kortom, dit zijn van die dagen dat men me niet voor de voeten moet lopen...

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
- Bezoek Rat
mijn schuur en m'n zolder ook, dus voorlopig ben ik hier nog niet uitgeraasd....
iets hormonaals... zou het? tja, het zou wel verklaren waarom de meeste kerels voor al die klussen bij elkaar minstens een maand nodig hebben
iets hormonaals... zou het? tja, het zou wel verklaren waarom de meeste kerels voor al die klussen bij elkaar minstens een maand nodig hebben

*LabRat*
-
- Bezoek Rat