Ik denk inderdaad dat Domela Nieuwenhuis zich al meerdere malen in zijn graf heeft omgedraaid.criticz schreef:hoho, dit heeft niks te maken met anarchie. anarchie is niet dat iedereen maar doet waar ie zin in heeft, anarchie is dat er geen overkoepelende overheid hoeft te zijn OMDAT IEDEREEN ZIJN EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID NEEMT. hetgeen in dit geval, mits correct toegepast, had betekent dat 1) de inbreker niet had ingebroken en 2) de eigenaren niet zover waren gegaan dat iemand in zorgwekkende toestand opgenomen hoefde te worden.anarchie
dus noem 't wildwest-mentaliteit, best. maar noem 't geen anarchie, dat doet afbreuk aan de grondslag daarvan.
Overval motorzaak
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Stop making sense
Redpigeon schreef:en volgens mij zijn er in een ver verleden in dit clubje afspraken gemaakt,JPi schreef:e.e.a. lijkt al met al toch een andere lading of inhoud te krijgen te krijgen, dan slechts die van een inbraak.... getuige de laatste berichtgeving.
om bepaalde dingen niet op het openbare gedeelte te plaatsen !!
Ha Jan

Ohw? berichtgeving uit de reguliere media mag niet meer weergegeven worden?
Eigen meningen en standpunten hieromtrent lijkt me logisch qua plaatsing en gebeurt ook niet maar verder.. hmm
Maar indien zo dan zijn er altijd nog de moderators, niet?