Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
vandaag ff naar de gamma gereden, maar die was gesloten (geen koopzondag dus ) maar dat was ook de bedoeling, we hadden alleen de lege parkeerplaats nodig, nu weet de vriendin te schakelen, dat wilde ze heel graag eens proberen. ja weet ik mag niet maar scheelt weer een 1e rijles... nu kan ze van de week bellen om te beginnen met rijlessen
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
Onbegrijpelijk Magna
Onbegrijpelijk, dat mensen niet eerst naar hun financiele mogelijkheden kijken en dan op huizenjacht gaan, klunsen, maar jullie zijn mooi de lul magna.
Nu ondanks dat wens ik jullie succes met het vinden van wel een koper die wel zijn mogelijkheden kent.
Suzuki
Nu ondanks dat wens ik jullie succes met het vinden van wel een koper die wel zijn mogelijkheden kent.
Suzuki
D'r schijnen toch nog veel mensen te denken dat ze op basis van 2 salarissen een bebaald huis kunnen betalen, maar komen er dan ineens achter dat die 2 kleine lettertjes "k.k." achter de prijs betekeken dat je ineens zo'n 10% extra kwijt bent voor je droomhuis.
En dan zijn d'r ook nog mensen die menen dat 6 keer je jaarinkomen heel normaal is voor een hypotheeklast.
En dan zijn d'r ook nog mensen die menen dat 6 keer je jaarinkomen heel normaal is voor een hypotheeklast.
Olive is the New Black
-
- Bezoek Rat
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Gisteren een klus gehad in St Oedenrode. Lekker op de motor gegaan (er stond een vleugel dus hoefde ik geen instrument mee te nemen). Op de terugweg reed ik door één lange regenbui. Ondanks de kranten onder mijn jas...... kkkkoudddddd.
Gisteravond maar niet meer gekookt, chinees gehaald....
Gisteravond maar niet meer gekookt, chinees gehaald....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
succes er mee herr ober, hopelijk gaat het goed allemaal!der obergefreiter schreef:heb nog niks gedaan , maar zal zo eens even in mijn pols gaan laten zagen , kijken of het helpt. en als ie het goed doet mag ie over twee weken nr. 2 doen .
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.