Of zit iedereen in de schuur, stieken aan brute projecten te werken i.p.v. hier op het forum te auwehoeren?
Aahhhh nee het, toch niet voor de buis he?

Moderators: Goos, Woody, Teevee
Jawel...met een pot thee, paracetamol en een bak....floris schreef:Aahhhh nee het, toch niet voor de buis he?
De ene helft heeft griep, en de andere helft loopt te posten op "dat andere motor forum".floris schreef:Wat wordt er weinig nieuws gepost de laatste tijd![]()
Of zit iedereen in de schuur, stieken aan brute projecten te werken i.p.v. hier op het forum te auwehoeren?
Aahhhh nee het, toch niet voor de buis he?
Ik ga niet vreemd, hoor!RoadWarrior schreef:De ene helft heeft griep, en de andere helft loopt te posten op "dat andere motor forum".floris schreef:Wat wordt er weinig nieuws gepost de laatste tijd![]()
Aahhhh nee het, toch niet voor de buis he?![]()
![]()
Beterschap. Zodat je weer snel op de motor kan stappen.Goos schreef:Jawel...met een pot thee, paracetamol en een bak....floris schreef:Aahhhh nee het, toch niet voor de buis he?![]()
De griep heeft me te pakken
Rob, ben je ook al een fiets of brommer aan het verratten?2strokerob schreef:Zoveel mogelijk motorrijden helpt bij mij altijd goed![]()
Als ik op de computer ga maak ik altijd een rondje Ratbikeforum,Motor-Forum en de forums van Freeratbikers/Riders Limburg/Zuid-holland en Labratten.Mzzzls,Rob.
Jpi,JPi schreef:Temperatuurverschillen tussen de verschillende lagen kan de oorzaak zijn.. . Craquelee-effekt?? Gebeurd bij te koude ondergrond van het te spuiten voorwerp en/of omgeving. En misschien toch verschillende oplosmiddelen in de verfZou niet de eerste keer zijn dat dezelfde bussen anders van samenstelling blijken te zijn..
Ziek worden en of blijven heeft vele oorzaken, niet ziek worden ook. Het een heeft echter niet altijd met het ander te maken![]()