Vanaf welke tijd zijn jullie dr dan?stitch schreef:Via Ijsselstein in de ochtend en dan door naar ValkenswaardDyrck schreef:Ik was van plan om af te zakken naar Valkenswaard en kan dus helaas niet naar Highlands.
Hulp gezocht bij het maken van een nieuwe draadboom
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Je weet ik ben van de vroege, Dus als het Rutger uitkomt, wil ik wel al rond 09.00 uur aan de slag.
Is bij Rutger in Ijsselstein, niet bij Highlands, (tenzij er ineens een stuk of 6 sleutelaars komen)
Is bij Rutger in Ijsselstein, niet bij Highlands, (tenzij er ineens een stuk of 6 sleutelaars komen)
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
Ik beloof niks, maar geef het adres maar (ev. via pb), dan zal ik eens kijken of het lukt om 's morgens een paar uurtjes langs te komen.stitch schreef:Je weet ik ben van de vroege, Dus als het Rutger uitkomt, wil ik wel al rond 09.00 uur aan de slag.
Olive is the New Black
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
is, goed, weten we toch, niks moet alles mag.Dyrck schreef:Ik beloof niks, maar geef het adres maar (ev. via pb), dan zal ik eens kijken of het lukt om 's morgens een paar uurtjes langs te komen.stitch schreef:Je weet ik ben van de vroege, Dus als het Rutger uitkomt, wil ik wel al rond 09.00 uur aan de slag.
stuur je PB
Greets Wim aka Stitch
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
-
- Rataplan Rat
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Hoi Rutger
ben weer onder de levenden, Weet niet of het kort dag voor je is, maar voor komende Zaterdag maar weer een afspraak maken.?
Heb je alleen op de zaterdagen, of zouden we door de weeks `s avonds al een begin of zo kunnen maken.
ben weer onder de levenden, Weet niet of het kort dag voor je is, maar voor komende Zaterdag maar weer een afspraak maken.?
Heb je alleen op de zaterdagen, of zouden we door de weeks `s avonds al een begin of zo kunnen maken.
Greets Wim aka Stitch
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan