Tankdop
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Tankdop
Zo, motortje weer aan de praat gekregen na m'n valpartijtjes van de winter. Echter nog 1 klein probleempje. M'n tankdop gaat niet meer open!!
Ik heb zo'n push lock geval en het sleuteltje wil gewoon niet meer draaien. Het kreng.
Iemand een ideetje hoe het ding weer open te krijgen? WD40 tot nu toe geen resultaat.
Ik heb zo'n push lock geval en het sleuteltje wil gewoon niet meer draaien. Het kreng.
Iemand een ideetje hoe het ding weer open te krijgen? WD40 tot nu toe geen resultaat.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Rataplan Rat
Is de sleutel nog heel? Verder weken in WD40 en terwijl je de sleutel probeerd te draaien gelijk op de dop kloppen met een lichte hamer..
Je kan de komplete dop ws. ook losschroeven en is dan misschien beter in te spuiten ..en evt. wel een andere dop te verkrijgen.
Succes,mzzlllsss,Rob.
Je kan de komplete dop ws. ook losschroeven en is dan misschien beter in te spuiten ..en evt. wel een andere dop te verkrijgen.
Succes,mzzlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Rataplan Rat
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
wat voor maat? Ik heb nog enkele banden liggen.Vleer schreef:Nou, het is uiteindelijk met hamertje tik gelukt. Pfieuw.
Nu zag ik dat het voorbandje ook wel weer ernstig aan vervanging toe is. Zo blijven we lekker bezig.
Oh ja en als iemand nog een stepje voor een ntv heeft liggen?
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
zo heb ik op mijn cx de goldwing1200 voetsteunen.magna schreef:Honda stepjes zijn meestal prima uitwisselbaar, van de 80-90 modellen iig.2strokerob schreef:Wel voor diverse types VT500 en andere merken..weet niet of dat past zonder verbouwing.
Mzzlllss,Rob.
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
Dat is 110/80-17, niet zo'n gangbaar maatje, maar ik hou me aanbevolen!magna schreef: wat voor maat? Ik heb nog enkele banden liggen.
Voor een steppie kom ik wel even een keertje langs Rob. Heb er nu een bout in zitten als step, maar een beetje te klein voor comfortabel.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
noem niet voor niks de vlieger... doen en dan pas denken.... waar zouden die dochters vandaan komen denkte... maar effectief... bevroren stop vol WD40 gespoten en in brand gestoken.... op een duits benzine station naast de pomp..... Duitsers zijn zoooo grappig met ne bandblusser...angel schreef:Waar blijft Vlieger het toch halen.de vlieger schreef:in mijn geval, dichtgevroren en teweining olie hielp in brand steken.... olie en verwarming....
Een hoop Amigo's!!!