Toch heel erg bedankt voor het zoeken,mania schreef:hij is echt gaaf geworden!!! en sorry jan, het gene waar je om vroeg hebben we niet. Ik had nog ff gezocht. sucses ermee
kom het nog wel een keer op een beurs tegen

Moderators: Goos, Woody, Teevee
Ohw...da's jammer... stond op het punt om zo'n ding aan te schaffen...der obergefreiter schreef:ja, psies, dát plezier gun ik ze niet .
Ja hoorJPi schreef:zo dacht ik er ook al over hahahaGoos schreef:Ohw...da's jammer... stond op het punt om zo'n ding aan te schaffen...der obergefreiter schreef:ja, psies, dát plezier gun ik ze niet .
naja... als Ober. het me ook al niet gunt... dan maar niet.
(pfff.... zou het bijna zelf gaan geloven...ha ha)
Schade door ongluk? Of schade door pech?Redpigeon schreef:Zo vandaag even "de schade" aan mijn motor in kaart gebracht,
carterpan gedemonteerd en de scheur gevonden,waardoor de olie naar buiten kwam.
Toch een scheur van een kleine 7 cm, precies op de plek waar de buitenste koelrib zit, en die is ook iets naar binnen gedrukt![]()
Morgen maar even naar Lunteren, daar ligt nog een blok wat we van der Obergefreiter is geweest, en even kijken of het carter hetzelfde is,
zo niet mogen we nog even naar Jan Gol
hopenlijk is er niet meer schade
Goos schreef:Schade door ongluk? Of schade door pech?Redpigeon schreef:Zo vandaag even "de schade" aan mijn motor in kaart gebracht,
carterpan gedemonteerd en de scheur gevonden,waardoor de olie naar buiten kwam.
Toch een scheur van een kleine 7 cm, precies op de plek waar de buitenste koelrib zit, en die is ook iets naar binnen gedrukt![]()
Morgen maar even naar Lunteren, daar ligt nog een blok wat we van der Obergefreiter is geweest, en even kijken of het carter hetzelfde is,
zo niet mogen we nog even naar Jan Gol
hopenlijk is er niet meer schade
Klinkt niet lekker in ieder geval.