Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
Vandaag een wielrenfiets opgebouwd met mijn zoon.Eerst naar moffrika om onderdelen te halen en toen eea in elkaar zetten.Maar hoe zat alles ook al weer,want was een jaartje geleden gedemonteerd en opgeslagen.
Wat een geprust met derrailleurs.
Maar de aanhouder wint en hij kan weer fietsen.
Gr Redman
Wat een geprust met derrailleurs.

Maar de aanhouder wint en hij kan weer fietsen.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Bezoek Rat
vandaag poging gedaan om verbetering aan te brengen in sexleven , of in ieder geval iets dergelijks op poten te zetten . maar Mrs Nyx had andere plannen . bij venray ontdekte ik afgebroken steun van span . vond al dat op rotondes het gevaarte de wegligging had van een dronken temeier op een luchtbed in de branding, maar op autobaan liep het wel . dus geen sexleven , wel spanband gekocht ter verstevigging en terug naar huis . morgen lassen enzo .
ik kan er echt niks aan doen , is echt geen boze opzet.
camperproleet
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Ach jawel....je bent gewoon een stiekeme saboteur!der obergefreiter schreef:vandaag poging gedaan om verbetering aan te brengen in sexleven , of in ieder geval iets dergelijks op poten te zetten . maar Mrs Nyx had andere plannen . bij venray ontdekte ik afgebroken steun van span . vond al dat op rotondes het gevaarte de wegligging had van een dronken temeier op een luchtbed in de branding, maar op autobaan liep het wel . dus geen sexleven , wel spanband gekocht ter verstevigging en terug naar huis . morgen lassen enzo .

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
- Bezoek Rat
nee ik kan gewoon niet goed lassenGoos schreef:Ach jawel....je bent gewoon een stiekeme saboteur!der obergefreiter schreef:vandaag poging gedaan om verbetering aan te brengen in sexleven , of in ieder geval iets dergelijks op poten te zetten . maar Mrs Nyx had andere plannen . bij venray ontdekte ik afgebroken steun van span . vond al dat op rotondes het gevaarte de wegligging had van een dronken temeier op een luchtbed in de branding, maar op autobaan liep het wel . dus geen sexleven , wel spanband gekocht ter verstevigging en terug naar huis . morgen lassen enzo .

camperproleet
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Klinkt errug saai....nog 4 weken tot eerste treffen hier....ook saai uiteraard....de vlieger schreef:5 dagen, gezopen, aant kampvuur gehangen, dwergwerpen gedaan, beetje stappen, beetje eten en weer zuipen.... wat een leven
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer: