Wat heb je zoal gedaan vandaag? - deel 2 -
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
Van het weekend nog naar een surpriseverjaardagsfeestje geweest gehouden in een gave boerenschuur..met band en bar..en daar nog aan de praat geraakt met wat lui van CMA..zelfs nog een motorbijbel gehad..het motorgedeelte ga ik zeker wel lezen
.
Nu beetje planning maken met wat ik met overuren ga doen die opmoeten voor juni..collega wil met motor richting invasie stranden Normandie, Crimmie wil ik ook wel heen..Ardennen gaat ook nog gebeuren..ga ik eindelijk weer eens wat kilometers maken met de motort
Mzzzlllss,Rob.

Nu beetje planning maken met wat ik met overuren ga doen die opmoeten voor juni..collega wil met motor richting invasie stranden Normandie, Crimmie wil ik ook wel heen..Ardennen gaat ook nog gebeuren..ga ik eindelijk weer eens wat kilometers maken met de motort

Mzzzlllss,Rob.
Fuel is what I burn!
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
hij is dezelfde kleur als mijn rat, ik ga deze gewoon niet volhangen...magna schreef:Bah, ga je mond spoelen met matzwarte verf.beinhart schreef:vanmiddag het laatste telefoontje gehad, morge een motor halen (een nette motor)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb de foto op facebook gezien, en ja, het is een mooie nette Wing.beinhart schreef:hij is dezelfde kleur als mijn rat, ik ga deze gewoon niet volhangen...magna schreef:Bah, ga je mond spoelen met matzwarte verf.beinhart schreef:vanmiddag het laatste telefoontje gehad, morge een motor halen (een nette motor)
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Rataplan Rat
Het moest er toch maar eens van komen...lang gewacht en de 'kat uit de boom gekeken' bij wijze van spreken...gezien hoe anderen ermee omgaan...af en toe zelf mee kunnen klooien...
Maar ja, geld...goedkoop is anders...het is wel reuze handig als je niet iemand bij je hebt die je de weg aanwijst.
En dan zie je een aanbieding vlak in de buurt. En niet zo duur.
Dus ja, dan denk je toch 'het wordt toch wel eens tijd'.
En dan kom je thuis met Garmin Streetpilot DeLuxe 2610.

De rest van deze avond bezig met installeren op de pc en uitvogelen hoe dat nou werkt enzo. Zal er een nieuwe wereld voor me opengaan?
Oja, omdat die ene First Cask zich een beetje eenzaam voelde, maar even wat vriendjes geregeld. Die fles links en die kleine met die kip zijn geschenken, dus ook die worden in vreugde genuttigd.

Maar ja, geld...goedkoop is anders...het is wel reuze handig als je niet iemand bij je hebt die je de weg aanwijst.
En dan zie je een aanbieding vlak in de buurt. En niet zo duur.
Dus ja, dan denk je toch 'het wordt toch wel eens tijd'.
En dan kom je thuis met Garmin Streetpilot DeLuxe 2610.

De rest van deze avond bezig met installeren op de pc en uitvogelen hoe dat nou werkt enzo. Zal er een nieuwe wereld voor me opengaan?
Oja, omdat die ene First Cask zich een beetje eenzaam voelde, maar even wat vriendjes geregeld. Die fles links en die kleine met die kip zijn geschenken, dus ook die worden in vreugde genuttigd.

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Da's mooi, en deze lijkt het ook te doen, nu alleen nog leren omgaan met het aanmaken van route's en m'n huisadres erin krijgen enzo.
Gelukkig wel NL handleiding op cd-rom erbij gekregen. Aaanmelden bij de Garmin-website lukt niet echt, daar kennen ze 'm al niet meer.
Belachelijk toch, dit ding kostte destijds een vermogen (tussen de € 1.500 en € 1.800, afhankelijk van uitvoering en bijgeleverde accessoires) en dan al na amper 10 jaar geen ondersteuning meer?
Enfin, morgen weer verder klooien. Wil een leuke route maken vanaf Den Bosch naar Excalibur. Om te oefenen. Daarna komt nog Crimmi en de Toer de France.
Gelukkig wel NL handleiding op cd-rom erbij gekregen. Aaanmelden bij de Garmin-website lukt niet echt, daar kennen ze 'm al niet meer.
Belachelijk toch, dit ding kostte destijds een vermogen (tussen de € 1.500 en € 1.800, afhankelijk van uitvoering en bijgeleverde accessoires) en dan al na amper 10 jaar geen ondersteuning meer?
Enfin, morgen weer verder klooien. Wil een leuke route maken vanaf Den Bosch naar Excalibur. Om te oefenen. Daarna komt nog Crimmi en de Toer de France.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Ik heb het zelfde probleem met mijn Streetpilot III. Die is nog wat ouder.
Laatste kaarten zijn van 2009 dus ik tref nog wel eens een nieuwbouwwijk die volgens de kaart helemaal niet bestaat, maar buiten dat werkt het ding prima.
Hij brengt je zonder problemen naar een zandgroeve bij Crimmitschau bijvoorbeeld.
Laatste kaarten zijn van 2009 dus ik tref nog wel eens een nieuwbouwwijk die volgens de kaart helemaal niet bestaat, maar buiten dat werkt het ding prima.
Hij brengt je zonder problemen naar een zandgroeve bij Crimmitschau bijvoorbeeld.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter