En om vinex wijken al helemaal niet. Vandaag weer verder met onderzoeken hoe het werkt.

Moderators: Goos, Woody, Teevee
En? Heb je er wel ratideeen bij? Oftewel, ga je er iets aan veranderen?rADt schreef:Ik heb de foto op facebook gezien, en ja, het is een mooie nette Wing.beinhart schreef:hij is dezelfde kleur als mijn rat, ik ga deze gewoon niet volhangen...magna schreef: Bah, ga je mond spoelen met matzwarte verf.
nee1 rat in de motorschuur is genoeg...rADt schreef:En? Heb je er wel ratidieeen bij? Oftewel, ga je er iets aan veranderen?rADt schreef:Ik heb de foto op facebook gezien, en ja, het is een mooie nette Wing.beinhart schreef: hij is dezelfde kleur als mijn rat, ik ga deze gewoon niet volhangen...
Okee, het hoeft niet meteen een rat te worden (waarom eigenlijk nietbeinhart schreef:nee1 rat in de motorschuur is genoeg...rADt schreef: En? Heb je er wel ratidieeen bij? Oftewel, ga je er iets aan veranderen?
Helemaal mee eens, lijkt alsof Starship Enterprise een vermomming heeft gekregen.Teevee schreef: Er zijn toch echt grenzen hoor
ja, iedereen heeft zijn grens mij zal je nooit op een rooie motor zien.Teevee schreef:Okee, het hoeft niet meteen een rat te worden (waarom eigenlijk nietbeinhart schreef:nee1 rat in de motorschuur is genoeg...rADt schreef: En? Heb je er wel ratidieeen bij? Oftewel, ga je er iets aan veranderen?) maar... HIJ IS WIT!
Er zijn toch echt grenzen hoor
osm werkt wel, maar de kaarten zitten nogal erg vol met detail heb ik gemerkt. Mijn quest wet er ERG traag van. Eerst ff thuis uitproberen dus voor je er mee de weg op gaat.Woody schreef:Gistermiddag over de Motorbeurs gestrompeld...eerste dag dus hoe druk kan het zijn? Was even vergeten dat her en der de vakantietijd al is losgebarsten.
Wel goede info kunnen krijgen over draadloze communicatie via Bluetooth, Car heeft even op een nieuwe Honda CB500X gezeten (er komen steeds meer importeurs bij staan lijkt wel), dat past dus prima, meteen bij binnenkomst Els en Jan van de motorzaak tegen het lijf gelopen en wat zinvolle info vergaard over Basecamp en m'n Garmin.
Dat ik ook kaarten van OpenMaps kan halen, de laatste update is van 2009 en er schijnen hier en daar wat wegen veranderd te zijn.
O ja, eerder de week eerste sollicitatie gesprek gehad en gistermiddag telefoontje gekregen dat er geen tweede ronde voor mij is.
Iets met een nogal autoritair financieel opperhoofd. Zou ik slecht tegen kunnen volgens de HR mevrouw.
Dus weer vrolijk verder met solliciteren!