Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vandaag heel de dag lekker mogen spelen met de motor. Goed kunnen oefenen op mijn bochten (was ik tock wat laks in geworden), grindpaadjes, en dijkjes. Leuke dag.
Gelukkig morgen weer zo'n dag.
Eind van de week nog een paar daagjes naar Apeldoorn. Dan gewoon met gezin en bijbehorende auto.
Gelukkig morgen weer zo'n dag.
Eind van de week nog een paar daagjes naar Apeldoorn. Dan gewoon met gezin en bijbehorende auto.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
hmm...gelukkig voldoe ik niet aan die functie-eisender obergefreiter schreef:longontstekinkje opgelopen . heb nu dus banen voor minstens 6 jonge hoogpolige verpleegsters open![]()
functie eisen : zwijgzaam, lief en warm, moeten kunnen koken (bij voorkeur japans en mexicaans) , en een goede waterpijp kunnen stoppen .
beloning : mijn inmiddels redelijk slecht humeur

niet jong
hoogpolig...nah...
niet zwijgzaam
niet lief en warm
koken kan ik dan weer wel...japans niet maar mexicaans zeker wel...
en die waterpijp...tja...geen flauw idee hoe dat werkt

Heb ik gelukkig ook geen last van je slechte humeur...kan ik niet gebruiken met 't mijne erbij...
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...
-
- Rataplan Rat
Pfoeii.. daar kom ik ook goed weg.. heheheder obergefreiter schreef:longontstekinkje opgelopen . heb nu dus banen voor minstens 6 jonge hoogpolige verpleegsters open![]()
functie eisen : zwijgzaam, lief en warm, moeten kunnen koken (bij voorkeur japans en mexicaans) , en een goede waterpijp kunnen stoppen .
beloning : mijn inmiddels redelijk slecht humeur

Sterkte!
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
Vanmiddag vrij genomen om een en 't ander voor te bereiden op het schuurtje bouwen morgen...
oude wandje losgezaagd en losgewrikt...

Uiteraard wel zo dat de hele zooi niet de steeg in dondert...

Nog even twee spuitbussen bitumen leeggespoten:

Tadaaa! Helemaal klaar voor morgen:

oude wandje losgezaagd en losgewrikt...

Uiteraard wel zo dat de hele zooi niet de steeg in dondert...

Nog even twee spuitbussen bitumen leeggespoten:

Tadaaa! Helemaal klaar voor morgen:

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
ik vond die toertochtjes van jullie al een beetje `fishy`Dyrck schreef:Nou, 't mijne wel hoor....whoahaha Jpi in een verpleegjurkje..... pleegzuster bloedworst zekers....(proest)der obergefreiter schreef: geloof ook niet dat het beeld van jou in verpleegsterspakje bijdraagt tot enige verbetering in mijn humeur .

camperproleet