Vers bloed
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
@ CruiseControl:
Welkom op ons forum!
Laat je maar eens goed inspireren.
@ Woody:
Pas op je woorden!
Ongeregeld? pffff..... (vaker dan ik had gehoopt ja, ha ha ha....)
@ Voodoo:
...
...Hossende Haaien nog an toe zeg! ... ach ... laat ook maar.
Groeten,
GOOS(je)
Welkom op ons forum!

@ Woody:
Pas op je woorden!

@ Voodoo:
...

Groeten,
GOOS(je)
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Sakkers!Teevee schreef:Ben je aan een nieuwe avatar toe Goos?Goos schreef:......Hossende Haaien nog an toe zeg! ... ach ... laat ook maar.
![]()
Zo'n opmerking had ik nattuurlijk kunnen verwachten!
Maar nee dank je, dan wordt ik straks verward met een forumbezoeker hiero.

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
Ik sidder en beef......bij de gedachte dat het een best wel eens een koude nacht kan worden op het treffen!Goos schreef:@ Woody:
Pas op je woorden!Ongeregeld? pffff..... (vaker dan ik had gehoopt ja, ha ha ha....)
Groeten,
GOOS(je)
"El Tesorero" kijk dat klinkt toch weer effe anders...dan penningmeester of treasurer
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- CruiseControl
- Bezoek Rat
Bedankt voor de aangename verwelkoming enzo :d
Vandaag heb ik er eens werk van gemaakt. Ik ben nog wa nieuw in het hele ratbikegebeuren en bijgevolg waarschijnlijk veel te voorzichtig en toestande, maar toch een kort verslagje ter uwer entertainment:
In de kelder een spuitbus gevonden, niet helemaal zeker of die wel zal houden. Met een muurverfschuursponsdingetje dat daar ook ergens lag m'n voorspatbord onder handen genomen, kwestie van deergste roest er toch af te krijgen.
Eerst was ik van zin het hele spabord er uit te halen, want dat word niet zwart en de voorvering wel, maar het is vastgeroest en ik heb geen geduld (of zin) om er met wd4O en cola op te gaan zitten chipoteren (voor de nederlanders: foefelen) om dat los te krijgen ds ee paar kranten moeten maar lukken.
een laagje derover en half m'n blok vol neve, maar dat maakt niet ut want
daar omt toch zwart over.
nog een laagje even later, biertje erbij en dan nog een laagje.
Maar een paar druipdruppels en eigenlijk geen verkeerd resultaat (behalve dan dat vergeten plekje achter de remkabel). nu tot morgen laten staan en dan eens kijken f het een emmer water weerstaat (jaja, grondige testing) om dan de rest ook maar es een beurt te geven.
And to think I doubted :d
Vandaag heb ik er eens werk van gemaakt. Ik ben nog wa nieuw in het hele ratbikegebeuren en bijgevolg waarschijnlijk veel te voorzichtig en toestande, maar toch een kort verslagje ter uwer entertainment:
In de kelder een spuitbus gevonden, niet helemaal zeker of die wel zal houden. Met een muurverfschuursponsdingetje dat daar ook ergens lag m'n voorspatbord onder handen genomen, kwestie van deergste roest er toch af te krijgen.
Eerst was ik van zin het hele spabord er uit te halen, want dat word niet zwart en de voorvering wel, maar het is vastgeroest en ik heb geen geduld (of zin) om er met wd4O en cola op te gaan zitten chipoteren (voor de nederlanders: foefelen) om dat los te krijgen ds ee paar kranten moeten maar lukken.
een laagje derover en half m'n blok vol neve, maar dat maakt niet ut want
daar omt toch zwart over.
nog een laagje even later, biertje erbij en dan nog een laagje.
Maar een paar druipdruppels en eigenlijk geen verkeerd resultaat (behalve dan dat vergeten plekje achter de remkabel). nu tot morgen laten staan en dan eens kijken f het een emmer water weerstaat (jaja, grondige testing) om dan de rest ook maar es een beurt te geven.
And to think I doubted :d

- CruiseControl
- Bezoek Rat
ik heb in m'n 'nette periode' (die niet langer dan drie weken heeft geduurd gelukkig) nog wel chroom zitten polijsten, maar vanaf het moment dat ik de spuitbus erbij pakte was dat wel helemaal over *joepie*
welkom! en proost!

welkom! en proost!

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
ik kan me idd nog wel een topic op MF herinneren over aluminium polijsten geloof ikcriticz schreef:ik heb in m'n 'nette periode' (die niet langer dan drie weken heeft geduurd gelukkig) nog wel chroom zitten polijsten, maar vanaf het moment dat ik de spuitbus erbij pakte was dat wel helemaal over *joepie*
welkom! en proost!

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- CruiseControl
- Bezoek Rat