Das Boot...
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
Robbie, ik geloof niet dat BMW original teile in de zijspan niche levert. Tis allemaal gekocht bij een meneer in Terschuur. De bak, een R100 specifiek hulpframe, schoorstangen en meer van die snuisterijen.
Een maat van m'n pa heeft een aantal dingen "verlast". Pas, meet en richtwerk is grotendeels door voodoo senior gedaan. Vandaag hebben we samen de elektra afgemaakt en de bak in het frame gehangen.
Daarna een proefritje gemaakt in de sneeuw. Gelijk de kampeerspullen in de bak gegooid; ik ben klaar voor de zandpadentoertocht van de MZ-club volgend weekend. Kom u ook?
Een maat van m'n pa heeft een aantal dingen "verlast". Pas, meet en richtwerk is grotendeels door voodoo senior gedaan. Vandaag hebben we samen de elektra afgemaakt en de bak in het frame gehangen.
Daarna een proefritje gemaakt in de sneeuw. Gelijk de kampeerspullen in de bak gegooid; ik ben klaar voor de zandpadentoertocht van de MZ-club volgend weekend. Kom u ook?
Stop making sense
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Rataplan Rat
Dat probleem is reeds opgelost.voodoo schreef:Weet u er nog een te koop, misschien?Bill-BMW schreef:nu nog ne schommelvork erin
Wel een ander vraagje: Bij het monteren van de swingvork heeft het stuur met rempotje ff op de kop gehangen, kan het zijn dat ik daardoor lucht in de remleiding heb gekregen?
Stop making sense
-
- Bezoek Rat
Voodoo, dat zou kunnen,voodoo schreef:Dat probleem is reeds opgelost.voodoo schreef:Weet u er nog een te koop, misschien?Bill-BMW schreef:nu nog ne schommelvork erin
Wel een ander vraagje: Bij het monteren van de swingvork heeft het stuur met rempotje ff op de kop gehangen, kan het zijn dat ik daardoor lucht in de remleiding heb gekregen?
zit er in je hoofdremcilinder niet zo'n rubber wat de remolie op zijn plek hold ?
-
- Bezoek Rat
Hoi Voodoo,voodoo schreef:Dat probleem is reeds opgelost.voodoo schreef:Weet u er nog een te koop, misschien?Bill-BMW schreef:nu nog ne schommelvork erin
ken joe een foto maken van die nieuwe voorvork,
of kom er eens een keer mee langsrijden als je bij je pa bent,
volgende project is op basis van een nieuwer-bmw-kader dan dat we gewnd zijn

Ik zal binnenkort eens een foto maken.
Tis trouwens een (waarschijnlijk EML) vork bedoeld voor K100 met 15" wiel. In de vork past het 18" wiel van de K75/100 als je het spatbord aanpast. De voorvork met K75/100 kroonplaten past zonder aanpassingen in een boxerframe (R**/6 en later).
Let wel op: K vorken zijn gemaakt in 41mm en 41,4mm.
Tis trouwens een (waarschijnlijk EML) vork bedoeld voor K100 met 15" wiel. In de vork past het 18" wiel van de K75/100 als je het spatbord aanpast. De voorvork met K75/100 kroonplaten past zonder aanpassingen in een boxerframe (R**/6 en later).
Let wel op: K vorken zijn gemaakt in 41mm en 41,4mm.
Stop making sense