het CBtje en Stampertje(in opbouw)
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- RoadWarrior
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Rataplan Rat
Ja,van het voorspatbordje heb ik meer profijt dan van het achterspatbord gezien de streep die op mijn jas verschijnt bij deze regen
En ja,het frame moet nog een keer zwart worden,maar dat zal wel ff duren nog.
Nu met andere polyeser projecten bezig in de avonduren.
Gr Redman

En ja,het frame moet nog een keer zwart worden,maar dat zal wel ff duren nog.
Nu met andere polyeser projecten bezig in de avonduren.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
niks meer aan doen prachtig zo
mooi alles open en bloot zo als het hoort niet allemaal van die rommel der op plakken
geweldig i like it
mooi alles open en bloot zo als het hoort niet allemaal van die rommel der op plakken
geweldig i like it

Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
ik heb toch een ander achterspatborje eropgesleuteld.Van een jaren 70 honda (ja orgineel) spatlap.Ietsje breder en ietsje langer dus geen stront meer op mijn rug.Want dat heb je als je in een agrarische streek woont en steeds binnendoor rijdt
Gr Redman.
Die de grappenmakers voor is door te vermelden dat de stront aan de buitenkant van de jas zat.......

Gr Redman.
Die de grappenmakers voor is door te vermelden dat de stront aan de buitenkant van de jas zat.......
ja dat zeg je nu wel maar wij weten het niet helemaal zekerDie de grappenmakers voor is door te vermelden dat de stront aan de buitenkant van de jas zat.......

Do not walk behind me, for I may not lead.
Stampertje gaat naar het zuiden des lands om te worden geruild voor de CB van Poëtry.Hij krijgt hem niet aan de praat en Stampertje staat iedere keer als ik op de startknop druk gelijk te trillen van verlangen de weg op te mogen.Kortom hij doet het gewoon altijd als ik hem nodig heb.
Maar ik rij zelf graag met de CB en kan een reservemotor goed gebruiken.Want de last der jaren begint op de CB te drukken.Allereerst moet er nodig een nieuw voorwiel in omdat rijden op de snelweg met de huidige band en voorwiel wel erg avontuurlijk wordt.
Stampertje was eigenlijk bedoeld om in de nabije omgeving te rijden maar dat kan met de CB ook.En Stampertje is voor mij vrij klein en ideaal voor Poëtry denk ik.Kortom twee tevreden bikers hoop ik.
Gr Redman
Maar ik rij zelf graag met de CB en kan een reservemotor goed gebruiken.Want de last der jaren begint op de CB te drukken.Allereerst moet er nodig een nieuw voorwiel in omdat rijden op de snelweg met de huidige band en voorwiel wel erg avontuurlijk wordt.
Stampertje was eigenlijk bedoeld om in de nabije omgeving te rijden maar dat kan met de CB ook.En Stampertje is voor mij vrij klein en ideaal voor Poëtry denk ik.Kortom twee tevreden bikers hoop ik.
Gr Redman