Info nodig voor 10.000 km brommertour
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
Kijk voor ferry-overtochten van Noorwegen naar Groot-Brittanië op http://www.aferry.nl/.
Probeer bij de haven of je een hut kunt delen, ivm de lengte van de overtocht moet je in een hut slapen.
Probeer bij de haven of je een hut kunt delen, ivm de lengte van de overtocht moet je in een hut slapen.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Gelukkig nemen ze er bij het UWV (U Wilt ze Vermoorden!) geen genoegen mee om al 20 maanden van iemands leven te verkloten, nee, er MOEST gewoon nog een schepje bovenop; je mag tijdens je ziektewet niet op vakantie en als je het toch doet moet je je VOLLEDIGE uitkering terugbetalen! De zeer dubieuze reden erachter zou zijn dat je beschikbaar moet blijven voor arbeid, maar ze konden me op mijn vraag: "als ik kon werken zou ik niet in de ziektewet zitten, ergo nu ik in de ziektewet zit kan ik niet werken. Waarom moet ik dan beschikbaar blijven voor arbeid als ik die niet uit kan voeren?!" alleen maar het BRILJANTE antwoord: "ehm, je mag niet op vakantie want je moet beschikbaar blijven voor arbeid." geven...
AAAAAAARGH!!!!!!!
Dus die tour moet ik noodgedwongen uitstellen. Heb ik alle tijd om die lapzwansen even met gepaste overtuiging naar de andere kant van de balie te helpen
In augustus loopt eindelijk die ziektewet af, ff kijken of ik m dan kan doen of helemaal moet uitstellen tot volgend jaar, maar ik ga m zeker rijden!
Nieuw scheldwoord; VUILE UWV-ER!!!!

AAAAAAARGH!!!!!!!
Dus die tour moet ik noodgedwongen uitstellen. Heb ik alle tijd om die lapzwansen even met gepaste overtuiging naar de andere kant van de balie te helpen

In augustus loopt eindelijk die ziektewet af, ff kijken of ik m dan kan doen of helemaal moet uitstellen tot volgend jaar, maar ik ga m zeker rijden!
Nieuw scheldwoord; VUILE UWV-ER!!!!
Dinges