ik lees alles wel hier, en als er belangerijke ontwikkeleingen zijn houdt ik je via de een post wel op de hoogte

Moderators: Goos, Woody, Teevee
Kurkentrekker, flessenopener, kratje bier... meer hebben RedP en Eddie de eerste 24 uur niet nodigcriticz schreef:tip: maak een eerste hulp doos met daarin de spullen die je voor de eerste 24 uur nodig hebt (blikopener, kurketrekker, koffiebekers, wc papier enz). Scheelt een hoop gezoek, ben je in ieder geval 'operationeel'.
Ik heb een aantal keren met allevier de kids moeten verhuizen, zo'n doos scheelde een hoop...
Succes met de verhuizing!
en een pot suuker en theefloris schreef:Kurkentrekker, flessenopener, kratje bier... meer hebben RedP en Eddie de eerste 24 uur niet nodigcriticz schreef:tip: maak een eerste hulp doos met daarin de spullen die je voor de eerste 24 uur nodig hebt (blikopener, kurketrekker, koffiebekers, wc papier enz). Scheelt een hoop gezoek, ben je in ieder geval 'operationeel'.
Ik heb een aantal keren met allevier de kids moeten verhuizen, zo'n doos scheelde een hoop...
thanks voor de tipcriticz schreef:tip: maak een eerste hulp doos met daarin de spullen die je voor de eerste 24 uur nodig hebt (blikopener, kurketrekker, koffiebekers, wc papier enz). Scheelt een hoop gezoek, ben je in ieder geval 'operationeel'.
JPi schreef:trouwens.. over heilige huisjes gesproken:
http://www.prisonplanet.com/articles/fe ... ermite.htm