ergens sluiting
Moderators: Goos, Woody, Teevee
hahaha ja idd
ik heb vandaag nog een keer lopen testen met de draden voor ik me eigen ertoe zou zetten om de kabelboom door te gaan meten,
ik had er een nieuwe zekering ingedaan en zag elke keer als ik mijn contact omzetten dat het draadje in de zekering heel langzaam buigen ging, nou gelijk weer uitzetten en hij ging weer terug in oorsprongkelijke vorm.
dus ik ben 1 voor 1 de draden afgegaan met loshalen, testen en weer verder gaan, toen stuiten ik op mijn olie schakelaar en mijn neutraal schakelaar, daar stopte het bij 1 van de twee, zijkant van me blok lag nog open dus ik had gelijk de draden even doorgemeten en ze gaven nog goed contact door in de hele draad boom, dus ik heb eigenlijk beide draden compleet gemeten van voor tot in me blok, ik weet nu even niet bij welke hij precies stopte marehm, hebben jullie dat wel een gehad?
ik ken de draden wel los koppelen maar dan denkt me motor dat hij nog in versnelling staat (jaja mein freund denkt ) en wil hij nog steeds niet starten (neutraal schakelaar) kan ik dit niet omzeilen ofzo? er is me wel een manier bij gebleven van kingrat
http://www.youtube.com/watch?v=0naDL0ayhRQ
wat hij bij 10 seconden doet, ken dat ook bij mij? , moet ik voortaan wel een schroevendraaier aan me sleutelbos dragen
gegroet, john
ik heb vandaag nog een keer lopen testen met de draden voor ik me eigen ertoe zou zetten om de kabelboom door te gaan meten,
ik had er een nieuwe zekering ingedaan en zag elke keer als ik mijn contact omzetten dat het draadje in de zekering heel langzaam buigen ging, nou gelijk weer uitzetten en hij ging weer terug in oorsprongkelijke vorm.
dus ik ben 1 voor 1 de draden afgegaan met loshalen, testen en weer verder gaan, toen stuiten ik op mijn olie schakelaar en mijn neutraal schakelaar, daar stopte het bij 1 van de twee, zijkant van me blok lag nog open dus ik had gelijk de draden even doorgemeten en ze gaven nog goed contact door in de hele draad boom, dus ik heb eigenlijk beide draden compleet gemeten van voor tot in me blok, ik weet nu even niet bij welke hij precies stopte marehm, hebben jullie dat wel een gehad?
ik ken de draden wel los koppelen maar dan denkt me motor dat hij nog in versnelling staat (jaja mein freund denkt ) en wil hij nog steeds niet starten (neutraal schakelaar) kan ik dit niet omzeilen ofzo? er is me wel een manier bij gebleven van kingrat
http://www.youtube.com/watch?v=0naDL0ayhRQ
wat hij bij 10 seconden doet, ken dat ook bij mij? , moet ik voortaan wel een schroevendraaier aan me sleutelbos dragen
gegroet, john
khad het eerst eens geprobeerd, en de startmotor ging draaien , toen maar eens kijken of hij dan ook nog ging vonken, in eerst in stantie op de cilinderkop niet, toen stoote ik hem perongeluk tegen een boutje op me blok en kwam er een vonk af terwijl ik niet starte, staties opgebouwd denk ik, toen ging ik starten tegen het boutje, en ja hoor hij vonkte.
toen pakte ik een lang stuk benzine slang en vulde deze met een beetje benzine en even goed vastgemaakt aan mijn stuur, toen ging ik starten via het startrelais, handmatig (komen mooie vonken vanaf).
eerst een paar keer pruttelpruttel, ff aan de choke trekken en hoppa, hij liep
dus dat doe ik voortaan maar zo, kben iig opgelucht dat hij het nu weer doet en heb helemaal weer energie om hem weer de weg op te krijgen
ik mag trouwens kingrat wel bedanken voor het beeld dat mij tebinnen schoot en ik wil jullie ook allemaal bedanken voor het nodige support, thanks mensen
toen pakte ik een lang stuk benzine slang en vulde deze met een beetje benzine en even goed vastgemaakt aan mijn stuur, toen ging ik starten via het startrelais, handmatig (komen mooie vonken vanaf).
eerst een paar keer pruttelpruttel, ff aan de choke trekken en hoppa, hij liep
dus dat doe ik voortaan maar zo, kben iig opgelucht dat hij het nu weer doet en heb helemaal weer energie om hem weer de weg op te krijgen
ik mag trouwens kingrat wel bedanken voor het beeld dat mij tebinnen schoot en ik wil jullie ook allemaal bedanken voor het nodige support, thanks mensen