gratis gs 750
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
Ok Elvis, zal je nog ff emailen om een goede afspraak te maken.
Tja ik heb er ietsje meer en dan weer 1 bij
..maar voorlopig heb ik maar 1 rijdende waar alles het van doet
,de Savage is van Ester en de andere Savage heeft nog geen verlichting...de rest zijn allemaal projekten. Als ultieme redmiddel kan ik nog wel de MZ uit de huiskamer gebruiken..
Tja ik heb er ietsje meer en dan weer 1 bij

Fuel is what I burn!
jep die moet het veld ruimenRedpigeon schreef:en die 750 van de show in Rosmalen met dat kleine "plekje" bovenop de tank,gaat die nou weg
staat toch maar te staan hier en de tank zit nu weer vol aleen dan met regen water

en voor rob u belt maar ff als je tijd heb 06-46095969
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
heb nog ff gekeken mar der zit ook nog een half blok en achterbruggen bij en carbs en weet ik wat nog meer
je zou haast een sloperij kunnen beginnen
je zou haast een sloperij kunnen beginnen
-
- Rataplan Rat
nee rob jij krijgt een 750 waar ik er ooit twee van had maar dus mijn blok heb laten klappen tijdens een dubbele burnout sessie
dus nu had ik dus een 750 over waar werk aan zit om hem te laten lopen maar dat is een kwestie van een normale uitlaat derop en een luchtfilter opzetten trouwens die krijg je der ook bij en ff de normale sproeier zetting er in doen had ik ook mee lopen spelen klopt nu ook niks meer van
dus nu heb ik nog twee gs 1000tjes en een honda cb 900 en ergens nog een sabre 750 maar die is geloof ik al uit elkaar gehaald omdat iemand de cdi-units nodig had
maar daar zal wel weer een ander voor in de plaats komen
maar ik kan alles wel bewaren maar het heeft geen nut moet haast weer een andere garage huren voor opslag en dat vind ik dus beetje zonde van de centen
doe der toch niks mee
dus vandaar de beslissing dat ik der eerst een motor uit gooi met een zooi aan onderdelen derbij zodat ik me weer kan focussen op wat projecten in ieder geval wat minder projecten
heb die ouwe van redp aan het vrouwtje gegeven zodat ze ook een ratbike rijd
zoals het hoort
dus nu had ik dus een 750 over waar werk aan zit om hem te laten lopen maar dat is een kwestie van een normale uitlaat derop en een luchtfilter opzetten trouwens die krijg je der ook bij en ff de normale sproeier zetting er in doen had ik ook mee lopen spelen klopt nu ook niks meer van
dus nu heb ik nog twee gs 1000tjes en een honda cb 900 en ergens nog een sabre 750 maar die is geloof ik al uit elkaar gehaald omdat iemand de cdi-units nodig had
maar daar zal wel weer een ander voor in de plaats komen
maar ik kan alles wel bewaren maar het heeft geen nut moet haast weer een andere garage huren voor opslag en dat vind ik dus beetje zonde van de centen
doe der toch niks mee
dus vandaar de beslissing dat ik der eerst een motor uit gooi met een zooi aan onderdelen derbij zodat ik me weer kan focussen op wat projecten in ieder geval wat minder projecten
heb die ouwe van redp aan het vrouwtje gegeven zodat ze ook een ratbike rijd
zoals het hoort
Laatst gewijzigd door elvis op vr mar 23, 2007 5:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
ja wat is het nou wil je hem nou of niet
ik snap er nou niks meer van
boehoe krijg je hem gratis is het #@$#$@%#$ weer niet goed nou schiet mij maar lek
nee ff serieus nou wil je hem of niet als jij zeg geef maar aan ratman dan krijgt ratman hem
maakt mij de pis niet lauw
ik snap er nou niks meer van
boehoe krijg je hem gratis is het #@$#$@%#$ weer niet goed nou schiet mij maar lek
nee ff serieus nou wil je hem of niet als jij zeg geef maar aan ratman dan krijgt ratman hem
maakt mij de pis niet lauw