Toch is er een soort zijspan waar de rem van het zijspan me op de voorrem zit, ne flexit heeft da dus, ma das ook nie echt een zijspan he want dien bak zwengt mee in de bochten en werkt dus volledig anders dan een gewoon zijspander obergefreiter schreef:heb hetzelfde gehoord van meer ervaren spanners . en waarom zou niemand het eerder gedaan hebben? zal wel een goede reden voor zijn
Kaiman´s Bakkie
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Bill-BMW
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Kaiman, heb je enig idee wat je voor onderdelen nodig hebt voor je driewieler?
Ik kom deze net tegen op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/263457782
Ik kom deze net tegen op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/263457782
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Het is al opgelost. Vanmorgen de benzinepomp omgeruild met die van de tractor (die van Kai, niet die van de boerGoos schreef:Wel zin...geen tijd.kaiman schreef:Zijspan start niet meer.Benzinepomp blijft ticken,geen druk duzz.
Voor morgen droge sleutelplek geregeld bij de boer.
IEMAND die tijd en zin heeft om te helpen???

Toen nog even de koplamp en de handvatverwarming aangesloten en alles werkte weer.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Goe beziiig!Teevee schreef:Het is al opgelost. Vanmorgen de benzinepomp omgeruild met die van de tractor (die van Kai, niet die van de boerGoos schreef:Wel zin...geen tijd.kaiman schreef:Zijspan start niet meer.Benzinepomp blijft ticken,geen druk duzz.
Voor morgen droge sleutelplek geregeld bij de boer.
IEMAND die tijd en zin heeft om te helpen???). Bougies schoongemaakt, met wat aandringen wou de boel weer lopen
![]()
Toen nog even de koplamp en de handvatverwarming aangesloten en alles werkte weer.
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Dan blijft het span dus alleen achter.Captain Krimson schreef:heb eerlijk gezegd nog nooit een zijspan zien starten... wel de motor waar het span aan vast zit... maar het zijspan zelf?......
( star·ten startte, h, i gestart 1 (bij een wedstrijd) vertrekken 2 de motor aanzetten 3 beginnen
Taalzeikerd!

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vandag Proefritje gemaakt na revisie.
remmen top(voor achter en zijspan)verlichting(kabelboom gefixd)doet het weer,toespoor zijspan bijgedrijd.
Nieuw voorspatboard gemaakt en erop laten zetten door duivenoomtje.
Bevestigingspunt van de schorstang aan de frame laten lassen((NEE niet door den Ober),er zaten flinke shuurtjes in.
JUPPIE CRIMMIE IK KOM ERAAN
remmen top(voor achter en zijspan)verlichting(kabelboom gefixd)doet het weer,toespoor zijspan bijgedrijd.
Nieuw voorspatboard gemaakt en erop laten zetten door duivenoomtje.
Bevestigingspunt van de schorstang aan de frame laten lassen((NEE niet door den Ober),er zaten flinke shuurtjes in.
JUPPIE CRIMMIE IK KOM ERAAN
-
- Bezoek Rat
tsssssssssssss, lafaard, denk eens aan die heerlijke adrenaline stoot als je er mee onderweg bent ,na mijn laswerk : 'zou ik het halen zonder brokken ,of niet?" mensen durven gewoon geen risico's meer te nemenkaiman schreef: Bevestigingspunt van de schorstang aan de frame laten lassen((NEE niet door den Ober)

camperproleet