Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
zo, deksel voor span gemaakt uit plaatje aluminium traanplaat . glom wel heeeeeeeeeel erg dus gelijk in de grondverf gezet . me eigenlijk afvragend waarom fabrikant droogtijd van 4 uur voorschrijft , als 4 minuten ook werkt volgens mij ( nóóit beweerd dat ik een geduldig mens was) . morgen bij plaatselijke automaterialenzaak ff van die motorkap sluitrubbers halen om ding ook stormvast te maken . zit nog ff te peinzen of ik iets op die deksel ga monteren .
camperproleet
Naast de zorg voor de kiddo weer verder gegaan met de derde kroonplaat voor de RatFJihgter.
'k Heb op de bovenste kroonplaat d.m.v. 4 draadstangen een 3e kroonplaat gemonteerd. Daarbij moesten natuurlijk de rem- en koppelingsslangen en een kabelboom verlengd worden.
Gisteren heb ik eindelijk een 2e verdeelblokje op de kop getikt voor verlenging van de koppelingsleiding.
Nu nog een handvol koperen ringetjes halen voor de afdichting, kan er weer remolie in het systeem en kan de 1e proerit gemaakt worden met een stuur dat zo'n 15 cm. hoger staat als normaal.
'k Heb op de bovenste kroonplaat d.m.v. 4 draadstangen een 3e kroonplaat gemonteerd. Daarbij moesten natuurlijk de rem- en koppelingsslangen en een kabelboom verlengd worden.
Gisteren heb ik eindelijk een 2e verdeelblokje op de kop getikt voor verlenging van de koppelingsleiding.
Nu nog een handvol koperen ringetjes halen voor de afdichting, kan er weer remolie in het systeem en kan de 1e proerit gemaakt worden met een stuur dat zo'n 15 cm. hoger staat als normaal.
Olive is the New Black
De oude ringetjes waren aluminiumringen, 'k weet niet of uitgloeien daar ook mee gaat.
'k Heb trouwens van de lokale autohandel GRATIS de koperen ringetjes gekregen, nadat ik verteld had waarom ik 13 ringetjes nodig had.
Hij vond het verhaal (en de foto's van Eef) wel gaaf
Dus bij deze bedank ik sponsor H.Banis uit Almere !
'k Heb trouwens van de lokale autohandel GRATIS de koperen ringetjes gekregen, nadat ik verteld had waarom ik 13 ringetjes nodig had.
Hij vond het verhaal (en de foto's van Eef) wel gaaf

Dus bij deze bedank ik sponsor H.Banis uit Almere !
Olive is the New Black
-
- Rataplan Rat
Gisteren een oude vloermat van m'n werk in tweeën gesneden en achterop de motor naar m'n opslag-garage gereden. Nog geen idee wat ik ermee moet maar A) het is van dik plastic B) het is gratis.
Eergisteren begonnen met voorbereidingen om de tank van XJeetje met hout te beplakken.
Jazeker! Na een (of zo) jaar gaat het er toch nog van komen!
Eergisteren begonnen met voorbereidingen om de tank van XJeetje met hout te beplakken.
Jazeker! Na een (of zo) jaar gaat het er toch nog van komen!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Dan zullen we vandaag of morgen wel het nodige van je lezen.2strokerob schreef:Zo weer terug uit La France..dus ik kan weer een aantal forums gaan nalezen....Hotmail ligt er weer eens uit dus dat bespaart weer tijden dan weer wat gebruikelijke dingen doen na een vakantie ..
![]()
Mzzzls,Rob.
Goede vakantie gehad, trouwens?
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Rataplan Rat
Was een heerlijke vakantie Ad. De eerste 2 dagen in noord Frankrijk waren koud en regenachtig dus zijn we behoorlijk in het zuiden beland.Ter hoogte van Valance tussen Crest en Die. En ja voor sommigen bekend gebied want er is daar ook een bekende motorcamping (vorig jaar geweest).Maar een leuke camping aan de Drome. Goed weer gehad zo tussen 25 en 30 graden....en dan is het nu weer @#$%^^&* weer hier.
Maar ja nu nog een paar daagjes om ff bij te komen en daarna weer de gewoonlijke werkweek,mzzzls,Rob.
Maar ja nu nog een paar daagjes om ff bij te komen en daarna weer de gewoonlijke werkweek,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Bezoek Rat
uitgeslapen tot half vier of zo, boodschappen gedaan:
koffie --------------- check
shag --------------- check
sixpack ------------ check
litertje bushmills --- check
afwasblokjes ------- check
kingsize vloei ------ f*ck, morgen maar ff
toen nog ff loonslaaf gespeeld en daarna in hoosbui naar huize Klink geraast . zoals jullie zien , een hoop nuttige info wederom
koffie --------------- check
shag --------------- check
sixpack ------------ check
litertje bushmills --- check
afwasblokjes ------- check
kingsize vloei ------ f*ck, morgen maar ff

toen nog ff loonslaaf gespeeld en daarna in hoosbui naar huize Klink geraast . zoals jullie zien , een hoop nuttige info wederom

camperproleet
gisteren heb ik gewerkt. nou klinkt dat verder niet spectaculair of zo, maar dat was voor 't eerst werken sinds bijna een jaar burn-out. 't Is maar vier uurtjes en 't is nog ff kijken of het wat gaat worden.
In de kroeg. Veeeeel leuker dan voor de klas.
oja, en naar de opticien geweest. vermoeden bevestigd, inderdaad een leesbrilletje nodig, dus die heb ik maar gekocht. je wordt ouder, mama...
In de kroeg. Veeeeel leuker dan voor de klas.

oja, en naar de opticien geweest. vermoeden bevestigd, inderdaad een leesbrilletje nodig, dus die heb ik maar gekocht. je wordt ouder, mama...
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -